Nestává se, že by přijel princ na bílém koni, a nepodaří se podruhé polibkem probudit Šípkovou Růženku, zítra neotevřeš oči o několik let dříve do teplého rána na břehu Metuje. A přesto i taková přání mají smysl, dělají život pestřejší, barevnější.
Princ na bílém koni nepřijede. Poptávka po princích výrazně převyšuje jejich nabídku. Obdobně to platí o bílých koních, byť v této komoditě je situace pro spotřebitele o něco příznivější. Naneštěstí princové a bílí koně jsou komplementy v poměru jedna k jedné, a tak ani větší nabízené množství bílých koní poptávku neuspokojí. Podobné je to se Šípkovými Růženkami, byť v tomto směru jsem měl štěstí a jednu jsem směl kdysi probudit. Pak jsem ale usnul… a sním dodnes.
Snít a vyslovovat nesplnitelná přání smysl má. Byť podle neuroekonomie lidský mozek reaguje na peníze stejně jako na některé drogy, časem na ně přivyká a vyšší úroveň bohatství nepřináší větší štěstí. To může přinést jen vysněný princ… a ty.
I v čase vánočním hodně pohody a plň přání lidí, kteří o to stojí. Probouzej se častěji, než jednou za sto let a šest měsíců, staň se princem, a přijď klidně pěšky.

Dělat nemožné je vždycky legrace,Walt Disney.
Považuješ-li něco za nemožné, snaž se jednu možnost najít,Bruce Lee.
Jediný způsob, jak se můžeme dostat za hranice možného, je ponořit se do nemožného,Arthur C. Clarke.
Všechny naše sny se stanou skutečností, pokud se odvážíme za nimi jít,Walt Disney.Zdroj: Cintamani.cz