Hlavní navigace

Názor k článku Při přebírání zboží se vyplatí pečlivá kontrola od Jaromir - U české pošty je dokonce zvykem, že ani...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2009 11:52

    Jaromir
    U české pošty je dokonce zvykem, že ani nesmíte rozbalit balík a podívat se, jestli se v něm něco nepoškodilo, než ho převezmete. Samozřejmě, pokud máte podezření na poškození, tak to můžete udělat, ale vysvětlujte to doručovatelům.

    "je povinnost zákazníka si zboží rozbalit a pečlivě zkontrolovat. Má na to dostatečné množství času."

    Má na to dostatek času? To je vtip, objednávám přes Internet pořád, a každá přepravní firma vám jen tlačí vyhodí na chodník bednu a vrazí do ruky papír na podepsání, o nějaké kontrole ani nemůže být řeč, pokud teda nemáte rentgenové brýle. Běžná praxe je, že se nic nekontroluje a rozbaluje se až doma. Řidič by vás asi zaškrtil, kdyby jste mu rozbalovali balík před podepsáním a ještě ho připojovali do elektřiny, jestli funguje, mě zatím před podepsáním žádná přepravní společnost nic rozbalit a překontrolovat NEDOVOLILA!!! přestože jsem to několikrát požadoval.

    Ten ředitel asi žije na marsu, a nebo spíš až moc dobře ví, jak to funguje, a vyhovuje mu to, že pak zákazník nemá na reklamaci právo.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).