Hlavní navigace

Názor k článku Za předčasné splacení půjčky se tvrdě platí od bejvalka z ČS - Jakým stylem prodáváte finanční produkty, tak i já...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 5. 2009 10:10

    bejvalka z ČS (neregistrovaný)
    Jakým stylem prodáváte finanční produkty, tak i já jsem takto "prodávala" v ČS. Klientům jsem četla důležité body smlouvy, když tupě zírali, tak jsem jim to zopakovala či vyložila ještě polopatičtěji. Bohužel to bylo časově náročnější než hodit klientovi smlouvu s tím, že tady mi to podškrábněte a je to. Tak takový přístup ke klientům nadřízení zakázali, a samozřejmě mně dost hlídali, jestli neporušuji "hladký průběh prodeje". Já osobně jednání stylem podpis a odchod nemám ráda, a řídím se tím, že co se nelíbí mne, nebudu dělat ani ostatním. I když jsem argumentovala tím, že dochází k mnohým nedorozuměním a Spořitelna si dělá zbytečně špatné jméno, nebylo to nic platné. Jelikož mne dost lidí znalo, chodili ke mne pro radu (někdy i domů) a já se nestačila divit, co vše jim kolegové a kolegyně byli schopni nalhat, špatně vysvětlit nebo zamlčet, jen aby prodali (takže rady ostatních, že když někdo něčemu ve smlouvě nerozumí, má se zeptat, jsou vlastně mnohdy k ničemu, protože může dojít k "nedorozumění" a klient neuslyší skutečnou pravdu, ale uslyší to, co slyšet chce nebo to, co ho neodradí od koupě produktu, i když je pro něj mnohdy nevhodný či nevýhodný). To mi nepřipadá moc férové, ale jak jsem zjistila, když to někteří pracovníci mne neznající zkoušeli různé podfuky i na mne, je to asi nejen v ČS běžná praxe s tichým přezíráním nadřízených. Hlavně že se plní plány prodejů a berou odměny. Dnes bych se bála ve spořce s tzv. kariéristickými rychlokvaškami cokoliv uzavřít i jako osoba znalá problematiky (o "normálních" klientech neznalých bankovní problematiky ani nemluvě), ba i rozměnit větší peníze na drobné ...

    Doufám, že mne někdo nenapadne, že se touto pravdou mstím bývalému zaměstnavateli "špiněním po diskusích", jako tomu bylo 1.5.2009 8:35 http://www.mesec.cz/clanky/okradeny-bankomat/nazory/vse/. Nemstím se, jen uvádím věci na pravou a pravdivou míru. Ale pro pravdu se lidi zlobí, jak zní jedno české přísloví a které je dnes opět velice aktuální.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).