Raiffeisenbank a.s. a eBanka, a.s. mají jedny z nejspokojenějších klientů

21. 2. 2008

Sdílet

Hodnota TRIM indexu, který vyjadřuje míru spokojenosti a loajality klientů k bance, je u klientů Raiffeisenbank (kteří ji považují za svoji hlavní banku) 92 bodů. U klientů, kteří považují za svoji hlavní banku eBanku, toto číslo dosahuje dokonce 94 bodů. Jsou to jedny z nejvyšších čísel na českém trhu a rovněž v celoevropském srovnání patří tyto banky mezi 10 procent bank s nejspokojenějšími klienty.

Výsledky vycházejí z průzkumu společnosti TNS Aisa provedeném na konci loňského roku mezi klienty významných domácích bank. Oproti předchozímu měření z počátku loňského roku tak míra spokojenosti klientů Raiffeisenbank vzrostla o 15 bodů, u klientů eBanky vzrostla o 6 bodů.

Více informací v Tiskové zprávě

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).