SOS: Klienti ČS mohou žalovat banku o poplatky

10. 5. 2006

Sdílet

Sdružení obrany spotřebitelů vyzývá k další žalobě na banku, tentokrát na Českou spořitelnu. Klienti ČS se mají přihlásit k hromadné žalobě, jejímž předmětem je poplatek za vedení běžného účtu (nesmí však jít o balíčkový produkt) a poplatek za zrušení účtu.

Lidé, kteří se cítí bankou poškozeni, mají do 12. června dodat výpisy z účtu za léta od roku 2002. Musí však počítat s možnými náklady v případě prohry. Průměrné plnění v případě výhry SOS odhaduje na 1500 Kč. Další informace naleznete na www.spotrebitele.info.

Česká spořitelna ukončila účtování poplatku za zrušení účtu v květnu 2005. I přesto mají klienti dle SOS, která už vede hromadný soudní spor s ČSOB, nárok na jeho navrácení. SOS je součástní expertní skupiny ministerstva financí, která se zabývá bankovními poplatky.

Zdroj: tisková konference

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Absolventka Fakulty národohospodářské VŠE v Praze, obor hospodářská politika.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).