Metodologie NetEval Index měří a hodnotí způsob, jakým se firma chová vůči zákazníkům prostřednictvím svých internetových stránek. eBanka dosáhla 83 z maximálních 100 bodů. Průměr bankovních domů působících v České republice má hodnotu 69 bodů. Hodnocení probíhá v 5 hlavních parametrech: obsahová složka, uživatelská přívětivost, grafické zpracování, umístění odkazů na českých vyhledávačích a emailová komunikace s veřejností.
Obě tato hodnocení nás samozřejmě těší. Přesto, že jsme své služby doplnili o klasické služby univerzální banky, oblasti on-line komunikace s klienty tradičně přikládáme velký význam,
říká Jan Kaše, ředitel divize Marketing. Neustále se zvyšuje počet lidí s přístupem na internet. Taktéž počet lidí, kteří nově využívají přímé bankovnictví, ročně stoupá o desítky procent. Oblast on-line prezentace a komunikace je tak logicky jedním ze zásadních prvků celkové prezentace služeb dnešní moderní banky,
vysvětluje Jan Kaše.