Obchodní centrum svým zákazníkům nabídne přes 170 prodejen oděvů a prádla, obuvi, elektroniky, kosmetiky či módních doplňků věhlasných značek. Italský investor B.Consulting do výstavby vloží přes miliardu korun, generální dodavatel – společnost SYNER, s.r.o. – projekt dokončí v únoru 2008.
„Pro naši společnost se jedná o jednu z významných zakázek, kterou v Praze realizuje pro zahraničního soukromého investora. Již v minulosti zde postavila například bytové rezidence, obytné soubory či dům s pečovatelskou službou,“ říká Martin Borovička, generální ředitel SYNER, s.r.o.
Nové obchodní městečko vyroste v místě s výbornou dopravní dostupností, což je u staveb tohoto druhu dominantní výhodou. „Blízkost hlavního města, letiště a dálničního uzlu a navíc nová koncepce obchodů s renomovanými značkami – to vše jsou silné stránky tohoto centra, které zajišťují úspěch projektu,“ říká Claudio Zaniboni, prezident společnosti B.Consulting.
Nový outlet se podle něj má stát architektonickou chloubou a zároveň významným obchodním poutačem pro střední Evropu. Rozpoznávacím prvkem je obrácená komolá pyramida umístěná ve středu objezdu na příjezdové cestě k objektu, jehož součástí je i 2500 parkovacích míst. Projektanti kladli také velký důraz na design stavby. Díky použití skla a oceli má outlet velké prosvětlené plochy.
Na stavbě se vystřídají dvě stovky subdodavatelských firem, v průměru se denně prostaví dva milióny korun. Obyvatelé přilehlých lokalit by neměli výstavbu pocítit, i případná dopravní omezení budou řešena tak, aby se jich co nejméně dotýkala.