Dobrý den . Chci se podělit , o jednání pracovnice CˇSSZ . Ve středu 17.4. jsem se jel jakožto invalidní důchodce -v bláhové naději , že mně na tomto úřadu poradí-informovat o důchodu od r.2020. Jenže jsem narazil. V kanceláři seděli dvě MADAM. Na dámu sedící po levé straně jsem se slušně obrátil se svojí prosbou . Bylo mně sděleno touto 'Damou' ,podotýkám že docela arogantním způsobem ,NEMA PODKLADY PODLE KTERY'CH BY TOTP MOHLA SPOCˇI'TAT ' . Pro takovouto odpovědˇ. Jsemjel 50 km tam a 50 km zpět . Je zkrátka nová doba , co ty ve svých skoro 62 letech nás U'RˇEDNICE budeš vyrušovat. Byla přece jen pouhá středa! Toto je můj zážitek na ůřadě CˇSSZ.v Plzni -Jihu Lobezská 12.PS. na doporučení této paní, se mám přijít informovatm listopad-prosinec. Dovolte , abych této obětavé pracovnici touto cestou poděkoval za ochotu ,se kterou se mně ujala. SOMOLA
Nikdo jsme u Vámi popsané události nebyl. Takže může to být pravda i nemusí. Z podání jedné strany nelze činit žádné závěry. Je to subjektivní. Na druhou stranu se dnes dá komunikovat prostřednictvím mailů, sociálních sítí a nemusíte jezdit desítky kilometrů na úřad. Moje zkušenost za dlouhá léta je i taková, že Češi jsou největší stěžovatelé na celém světě. A většinou bezdůvodně, či ve snaze druhého poškodit. A nejvíce pláčou v hospodách, na ulicích a samozřejmě doma. Pokud se domníváte, že postup úřednice byl v rozporu se stanovenými postupy, že jednání bylo například nedůstojné, urážející porušující etický kodex zaměstnance ve státní správě - obraťte se na vedoucího, ředitele, nadřízený orgán... Neplačte zde. To je chování malého dítěte.