Vlákno názorů k článku Banku v mobilu budeme ovládat hlasem. Příkazy provede digitální asistent od neřeknu - chápu, že ovládání hlasem je "moderní". Ale je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2021 16:10

    neřeknu

    chápu, že ovládání hlasem je "moderní". Ale je opravdu tato funkce nutná, využije to někdo? Přijde mi, že se zbytečně dělají věci, které jsou "rádoby" moderní, ale neřeší se opravdu věci, které jsou potřeba. V některých věcech jsem konzervativní, ale komunikace krz nějakého bota, ať chatbota či "asistenta", no to raději zajedu přímo do banky.

  • 15. 6. 2021 23:04

    Kousavka

    Jj, úžasnej byl asistent ke sčítání lidu. měl předdefinovaný otázky, a pokud jste se chtěli na něco zeptat, tak živý operátor nebyl k zastižení a chatbot neměl problém zadefiovaný, tudíž taky neodpověděl. Tak jsme to vyplnili, jak jsme uměli, však oni se s tím sčítači nějak poperou :-) U banky si to ale nedovedu představit. Potřebujete řešit problém - a ono hezky kulový, jen si, človíčku mazej hezky do banky jako za krále Klacka, to víš, lidi jsou drahý a co bys ještě nechtěl, že.