Ze spolupracovníků OVB se stali interní zákazníci

22. 1. 2008

Sdílet

Koncepce řízení spolupraocníků OVB se mění. Původní, v systému řízení hierarchicky nadřazená, Centrála OVB se pod vedením nového předsedy představenstva akciové společnosti OVB Allfinanz Pavla Uzla změnila na Servisní centrum. Smyslem této koncepční změny je posílení podpory obchodní sítě OVB.

„Náš byznys je obchod,“ tvrdí Pavel Uzel, předseda představenstva OVB. „Z našich spolupracovníků se nyní stali naši interní zákazníci s právem na perfektní obchodní servis. Jen tak jej budou moci ve zvýšené míře poskytovat svým externím zákazníkům a posílit tím obchodní výsledky OVB na území České republiky.“

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).