mBank, člen německé skupiny Commerzbank překonala hranici 150 tisíc klientů. Původním cílem mBank přitom bylo získat 160 tisíc klientů do tří let – to se bance povede již letos.
Když jsme vstupovali na český trh, často jsme slyšeli, že pro úspěch další banky už tu není místo. Nyní, po deseti měsících, máme 150.000 klientů. V počtu klientů se tak mezi ostatními bankami řadíme na šesté místo! To jednoznačně potvrzuje správnost naší strategie nízkonákladového bankovnictví, kdy přenášíme úsporu nákladů ve prospěch klienta. Mimořádně nás těší nejen počet klientů, ale i zájem o naše inovativní produkty, které nabízíme bez „hvězdiček“ a podmínek pod čarou,
komentuje růst mBank generální ředitel Jiří Báča.
Vedení účtu, stejně jako třeba příchozí a odchozí platby, SIPO, inkaso nebo platební karta – to všechno je u mBank zadarmo. mKONTO pravidelně vítězí ve srovnávacích testech bankovních účtů, získalo i dvě hlavní ceny v klání Zlatá koruna. Čtěte více: Ohlédnutí za českým bankovním oligopolem
Více v tiskové zprávě