Hlavní cenu EU za nejlepší evropskou kampaň na ochranu spotřebitele získalo Finsko

12. 3. 2008

Sdílet

Komisařka Meglena Kunevová u příležitosti nadcházejícího Evropského dne spotřebitele, který proběhne 15. března, představila vůbec první cenu EU pro nejlepší evropskou kampaň na ochranu spotřebitele.

Hlavní cenu získalo Finsko za dynamickou internetovou hru, jejímž cílem je poučit mladé spotřebitele o jejich právech a odpovědnosti, které při nákupu on-line mají. Irsko, Spojené království, Maďarsko, Estonsko a Norsko také obdržely cenu ve zvláštní kategorii za nejlepší kampaň, která neotřelým a efektivním způsobem propagovala práva spotřebitelů.

Evropský vítěz byl vybrán z nejlepších národních spotřebitelských kampaní, jež se věnovaly nejrůznějším oblastem, od finančních služeb, práv cestujících v letecké dopravě, půjček prostřednictvím SMS, nakupování on—line, informací o potravinách, až po problematiku dětí jakožto spotřebitelů. Komisařka Kunevová se se všemi vítězi na národních úrovních setkala při oficiálním předávání cen v Galeries de la Reine v centru Bruselu.

Českou republiku reprezentovali reportáže České televize v rámci programu Černé ovce a testoviny.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).