Synovate rozšiřuje své služby o mediální výzkum

Nově jmenovaní po celém světě a v pacifické Asii

Sdílet

Chicago, 11.července 2006, Přední světová agentura pro výzkum trhu – Synovate – dnes oznámila rozšíření svých služeb o mediální výzkum.

Nová globální skupina bude sídlit v Londýně pod vedením Steva Gartona, současného ředitele mediálního výzkumu pro oblast pacifické Asie.

Hlavní výkonný ředitel agentury Synovate, Adriane Chedore řekl, že zaznamenaný posun u vlastníků médií a mediálních specialistů potřebuje mezinárodní řešení a to nejlepší provedení.

„Mnoho našich mediálních klientů má celosvětové pokrytí a tím, že bude Synovate kopírovat tuto strukturu bude moci lépe naplňovat a předvídat jejich potřeby.“

„Mediální publikum se velmi rychle mění.,Tento krok nám dopomůže reagovat na posuny, které celosvětově probíhají, díky digitalizaci, stejně jako množství různých možností komunikace, které nyní zákazník má.“

„Toto rozšíření odráží důležitost, kterou Synovate přisuzuje mediálnímu výzkumu. Nabízíme jak kvalitu, tak inovační postupy, které pomohou pokrýt potřeby našich klientů“, řekl.

Steve Garton byl posledních pět let zodpovědný za mediální průzkumy Synovate PAX. Tyto studie nyní probíhají na 19 trzích v oblasti pacifické Asie a Středního Východu, kde se staly standardem pro horní příjmové skupiny publika ve dvou světově nejrychleji roustoucích regionech. Navíc, Garton představil řadu syndikátních a klientovi přizpůsobených průzkumů, tak aby splňovaly klientovy požadavky.

Mediální tým byl dále posílen jmenováním Craiga Harveyho do role ředitele mediálního výzkumu pro pacifickou Asii. Harvey přišel do Synovate 3.července 2006. Je zodpovědný za Synovate PAX v regiónu, stejně jako za nepřetržitý rozvoj průzkumu Synovate Media Atlas a ad hoc studií.

Harvey, který nyní sídlí v Hong Kongské pobočce Synovate, naposledy pracoval jako Regionální ředitel pro customer insight v Publicis Groupe Media. V minulosti zastával řadu mediálních rolí. Pracoval v CVSC-Sofres Media, Starcom Media a Granada Media.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).