mBank otevřela nové call centrum, má fungovat nonstop

17. 12. 2012

Sdílet

mBank otevřela nové call centrum v pražském Futurama Business parku (budova D, 3 patro). Call centrum má sloužit jak pro české, tak slovenské klienty a mělo by zaměstnávat celkem 50 lidí: 25 lidí by mělo přijít z Polska a dalších 25 plánujeme nabírat, řekl ředitel české a slovenské mBanky Roman Truhlář. Tip: mBank:Velké banky nás tu nechtějí

mLinka by měla v dohledné době fungovat o víkendu, ale i v nočních hodinách. Služby budou dostupné 24 hodin, 7 dni v týdnu, uvedl. Nové call centrum by mělo také sloužit k volání zákazníkům kvůli nabídce služeb. 

Do nových prostor by se měla přesunout také celá česká mBank, což podle Truhláře umožní, aby banka byla v těsnějším spojení se zákazníky a mohla vhodně na jejich názory reagovat. Za současné nájemné, co máme, můžeme ve Futuramě pronajmout celé patro, odpověděl Truhlář na otázku, zdali tento krok byl finančně náročný. 


Autor: Arsen Lazarevič

Slavnostní otevření callcentra ředitelem české a slovenské mBank Romanem Truhlářem

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).