Komerční banka vlivem chyby systému zaúčtovala dvakrát výběry z bankomatů uskutečněné od pátku 17. listopadu do neděle 20. listopadu. Postiženi byli pouze klienti Komerční banky, kteří vybírali hotovost u Komerční banky. Klienti jiných peněžních domů ani klienti KB vybírající u jiné banky postiženi nebyli. Chybu se podle posledních zpráv podařilo odhalit a odstranit a peníze klientům budou zpět připsány dnes v noci.
Pokud klienti utrpěli vlivem chyby jakoukoli újmu, např. dostali se do debetu či nepovoleného debetu, banka s nimi situaci individuálně vyřeší a veškeré škody uhradí. Komerční banka doporučuje postiženým klientům banku kontaktovat.
Počet klientů ani celkovou částku duplicitních transakcí banka nezveřejnila a dle slov Romany Ondrůškové je pravděpodobně ani zveřejňovat nebude.
Zdroj: Tisková zpráva a tiskový odbor KB.