Hlavní navigace

Změna ve vedení Marketingového oddělení společnosti ŠkoFIN s r.o.

[Tisková zpráva] Novým managerem ŠkoFINu odpovědným za oblast marketingu se stává od 1.4. 2010 pan Ing. Jan Kloud.

Sdílet

Dosavadní zástupce této pozice,  pan Roman Vavroň, se po 10-ti letém působení ve ŠkoFINu rozhodl přijmout výzvu mateřské společnosti Volkswagen Financial Services AG a přechází do indické pobočky na funkci General Manager Sales and Marketing.   

Pan Jan Kloud (narozen 1975) – působí ve ŠkoFINu od roku 2000 – nejdříve na pozici key account managera, následně od roku 2005 jako brand manager pro značku Audi Finance a od roku 2008 jako Vedoucí obchodního úseku Fleet a VIP.  Ve ŠkoFINu bude nyní odpovědný za marketing, vývoj a tvorbu produktů v oblasti retailu a fleetové zákazníky. Jeho vzdělání je vysokoškolské, inženýrský titul získal v roce 1998 na Masarykově univerzitě v Brně v oboru ekonomie. Pan Kloud komunikuje v anglickém a německém jazyce, mezi jeho koníčky patří sport (tenis, squash, lyže), automobily, zajímá se o architekturu a design.

Pan Roman Vavroň (narozen 1974) – působil ve ŠkoFINu také od roku 2000, od roku 2006 na vedoucí pozici v oddělení marketingu. Novou profesní výzvou je od května pozice General Manager Sales and Marketing ve 100 % dceřiné  koncernové společnosti Volkswagen Finance PVT. LTD. se sídlem v indické Mumbai.

Jeho vzdělání je vysokoškolské, inženýrský titul získal v roce 1997 na Vysoké vojenské škole pozemního vojska v oboru Ekonomika obrany státu. Pan Vavroň komunikuje v anglickém, ruském a německém jazyce, mezi jeho koníčky patří sport (tenis, golf), historie, literatura a cestování.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).