Hlavní navigace

POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA pomůže klientům s hledáním nové práce

POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA ve spolupráci s Českou spořitelnou a personální agenturou Manpower připravila pro své klienty možnost, jak jim pomoci z těžké životní situace způsobené ztrátou zaměstnání.

Sdílet

POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA nabízí na českém trhu pojištění proti riziku ztráty zaměstnání již od roku 1997. Od 1. září ale nabídku pro klienty rozšířila o nadstandardní službu pod názvem Job Care. V případě, že klient ztratí své zaměstnání a nahlásí pojistnou událost, dostane od pojišťovny nejen adekvátní pojistné plnění.

Ze zkušenosti víme, že klient, který nedobrovolně ztratí své zaměstnání, se ocitá v těžké životní situaci a mnohdy neví, jak ji řešit. Zvláště nyní v období krize může být hledání nového zaměstnání o to složitější. Proto jsme se rozhodli kromě standardního pojistného plnění nabídnout klientům i pomocnou ruku, říká Zdeněk Jaroš, generální ředitel POJIŠŤOVNY CARDIF PRO VITA.

Každý klient dostane podrobnou brožuru s podstatnými informacemi o tom, jak se zaregistrovat na úřadu práce, co je k tomu potřeba, kde si hledat novou práci, jak napsat životopis a motivační dopis a jak se připravit na pohovor u potenciálního zaměstnavatele.

Díky partnerovi projektu České spořitelně mají klienti v rámci programu možnost využít i bezplatného poradenství v personální agentuře Manpower. Klient zde může s odborníkem prodiskutovat své možnosti na trhu práce, s jeho pomocí si připravit životopis a také motivační dopis. V personální agentuře pak klienta zaregistrují do databáze uchazečů o zaměstnání a pomohou mu najít si nové zaměstnání.

Program Job Care je ojedinělým projektem na českém trhu, kterým POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA spolu s partnery projektu společností Manpower a Českou spořitelnou reaguje na potřeby svých klientů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).