Hlavní navigace

POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA pomůže klientům s hledáním nové práce

POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA ve spolupráci s Českou spořitelnou a personální agenturou Manpower připravila pro své klienty možnost, jak jim pomoci z těžké životní situace způsobené ztrátou zaměstnání.

Doba čtení: 1 minuta

POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA nabízí na českém trhu pojištění proti riziku ztráty zaměstnání již od roku 1997. Od 1. září ale nabídku pro klienty rozšířila o nadstandardní službu pod názvem Job Care. V případě, že klient ztratí své zaměstnání a nahlásí pojistnou událost, dostane od pojišťovny nejen adekvátní pojistné plnění.

Ze zkušenosti víme, že klient, který nedobrovolně ztratí své zaměstnání, se ocitá v těžké životní situaci a mnohdy neví, jak ji řešit. Zvláště nyní v období krize může být hledání nového zaměstnání o to složitější. Proto jsme se rozhodli kromě standardního pojistného plnění nabídnout klientům i pomocnou ruku, říká Zdeněk Jaroš, generální ředitel POJIŠŤOVNY CARDIF PRO VITA.

Každý klient dostane podrobnou brožuru s podstatnými informacemi o tom, jak se zaregistrovat na úřadu práce, co je k tomu potřeba, kde si hledat novou práci, jak napsat životopis a motivační dopis a jak se připravit na pohovor u potenciálního zaměstnavatele.

Díky partnerovi projektu České spořitelně mají klienti v rámci programu možnost využít i bezplatného poradenství v personální agentuře Manpower. Klient zde může s odborníkem prodiskutovat své možnosti na trhu práce, s jeho pomocí si připravit životopis a také motivační dopis. V personální agentuře pak klienta zaregistrují do databáze uchazečů o zaměstnání a pomohou mu najít si nové zaměstnání.

Program Job Care je ojedinělým projektem na českém trhu, kterým POJIŠŤOVNA CARDIF PRO VITA spolu s partnery projektu společností Manpower a Českou spořitelnou reaguje na potřeby svých klientů.