Finanční zajištění v důchodovém věku se začíná stávat aktuálním i pro mladší generace. Jde o trend, který se odráží v rostoucím zájmu o naše služby a v poklesu průměrného věku klientů u nově uzavíraných smluv. Je to také jeden z důvodů, jenž ovlivnil dosažení našich historicky nejlepších obchodních výsledků,
uvedl Aleš Poklop, člen představenstva a ředitel úseku obchodu a marketingu. Dosažené výsledky bereme zároveň jako ocenění dostupnosti a kvality našich služeb,
dodal Aleš Poklop.
Penzijní fond České spořitelny zlepšil obchodní výsledky i díky své rozsáhlé prodejní síti. Ta zahrnuje všechny pobočky České spořitelny a její mobilní prodejní síť, jejíž součástí je i Kooperativa, pojišťovna, a.s. Nárůst obchodní dynamiky byl podpořen také dalším rozvojem spolupráce se zaměstnavateli, se kterými Penzijní fond ČS v rámci firemního programu uzavřel již více než 5 200 smluv.