Ocenění v soutěži Rhodos si velmi vážíme. Druhé místo je potvrzením naší strategie zaměřené na poskytování kvalitních a profesionálních služeb klientům Penzijního fondu České pojišťovny,
uvedl Tomáš Matoušek, výkonný ředitel společnosti. Podle něj bude Penzijní fond České pojišťovny dále usilovat o budování dobrého jména společnosti a rozvíjení služeb a příští rok se v rámci ocenění Rhodos pokusí získat nejvyšší příčku.
Hlavním cílem soutěže Rhodos – cena za image je ohodnotit image společností z vybraných oborů výroby a služeb a poté sestavit žebříček tří nejlepších firem v každé ze zkoumaných kategorií. Cena za firemní image je vyhlašována v 19 kategoriích podle oboru činnosti firem, z toho sedm kategorií se týká finančních institucí. O pořadí firem v jednotlivých kategoriích rozhodoval reprezentativní vzorek 500 top manažerů z celé České republiky.