Webové stránky pokládáme za jeden z nejdůležitějších komunikačních nástrojů dnešního spotřebitele, proto jsme internetovou prezentaci upravili jak po stránce celkového vzhledu, tak především po stránce uživatelské,
uvedla Ing. Gabriela Pithartová, ředitelka Správy komunikace a marketingu. Cílem je, aby se klient co nejrychleji orientoval a našel vše, co potřebuje,
dodává G. Pithartová.
Kromě transparentní struktury celého produktového portfolia přináší nový web i řadu oblíbených funkcionalit. Jedná se například o rozcestník, prostřednictvím kterého si klient může vybrat ten nejvhodnější úvěr pro financování svých plánů. Modernizací prošli i on-line formuláře, které umožňují klientům přímo si zažádat o kreditní kartu či osobní půjčku,
uzavírá G. Pithartová.
Významná rekonstrukce proběhla také v neveřejné části internetových stránek tzv. Klientské zóně, která se nyní stává dostupnou pro všechny klienty Cetelem s jakýmkoli finančním produktem, ať se to týká osobní půjčky, kreditní karty, nákupu na splátky či Auto-moto úvěru. Každý klient zde získá detailní přehled o parametrech a splácení svých úvěrů, může aktualizovat své osobní údaje apod. Zóna nabízí rovněž mnoho možností pro on-line správu kreditní karty. Klient může přímo provádět transakce a získávat přehled o všech svých čerpáních a to vše prostřednictvím unikátní SMS autorizace. Cetelem tak zvyšuje standard poskytovaných on-line služeb a nabízí všem klientům neobvyklý nástroj pro ovládání svého úvěru bez nutnosti navštívit pobočku či volat na zákaznickou linku.