Hlavní navigace

Nový přístup k bankovním poplatkům s kontem Genius Active od GE Money Bank

GE Money Bank přichází s výhodným kontem Genius Active, v rámci kterého vždy majitel dopředu ví, kolik měsíčně na bankovních poplatcích zaplatí. S kontem Genius Active klient ušetří, protože platí jeden měsíční paušál místo poplatků za jednotlivé služby a transakce. GE Money Bank je první bankou v České republice, která nový typ konta nabízí. Současně představuje novinku zvyšující mobilitu klientů v rámci českého bankovního trhu. Klient, který chce přejít do GE Money Bank, se již nemusí obávat zdlouhavého administrativně náročného procesu. Stačí navštívit kteroukoliv z 209 poboček GE Money Bank a o vše ostatní se zdarma postarají zaměstnanci banky.

Sdílet

Genius ACTIVE: nový přístup k bankovním poplatkům

„Při přípravě konta Genius Active jsme se inspirovali potřebami našich zákazníků i zkušenostmi ze zahraničí. Tam je účet založený na jednom paušálním poplatku značně využíván. Předpokládáme, že konta typu Genius Active budou do několika let výrazně dominovat i na tuzemském trhu,“ řekl Jan Rollo, ředitel retailového bankovnictví GE Money Bank.

GE Money Bank představuje nová konta Genius Active a Genius Active+, v rámci kterých klienti neplatí zvlášť poplatky za jednotlivé služby. Průzkumy dokazují, že lidé jsou ve využívání bankovních služeb a produktů stále aktivnější a o výši konkrétních poplatků často nemají přesnou představu. S účtem Genius Active zaplatí klient měsíční poplatek 119 Kč (169 Kč v případě Genius Active+), ale jednotlivé transakce a služby, které jinde platí samostatně, má již v rámci konta zahrnuty zdarma a může je využívat zcela bez omezení.

„Transparentnost, jednoduchost a finanční úspora, to jsou charakteristiky nového účtu Genius Active. Jako první banka v České republice představujeme nový přístup k bankovním poplatkům přinášející klientům řadu výhod v čele s výraznou úsporou peněz,“ řekla Monika Kubovcová, manažerka retailových produktů GE Money Bank. „Většina lidí se nevyzná v současné záplavě bankovních poplatků a při otevření měsíčního výpisu z účtu tak mohou být nepříjemně překvapeni. Majitel nového účtu Genius Active zaplatí jeden výhodný paušál a za běžné využívání účtu a služeb už dál neplatí. Naši klienti neplatí mimo jiné za všechny příchozí a elektronické odchozí platby, výběry z bankomatu GE Money Bank. Klient může neomezeně „bankovat“ přičemž vždy dopředu ví, že každý měsíc zaplatí stejně. Konto Genius Active tak přináší majiteli svobodu a s měsíčním paušálem navíc výrazně ušetří na bankovních poplatcích,“ dodala Monika Kubovcová.

V ceně účtu Genius Active (119 Kč) je zahrnuto:

  • neomezené výběry z vlastních bankomatů v ČR
  • zasílání pravidelného měsíčního výpisu
  • všechny příchozí platby
  • odchozí platby zadané elektronicky
  • 2 embosované platební karty
  • platební karta pro platby přes internet
  • zadání a provedení trvalých příkazů
  • zadání a provedení inkas včetně SIPO
  • internetové bankovnictví
  • gsm bankovnictví
  • telefonní bankovnictví
  • zřízení a vedení kontokorentu
  • spořicí účet
  • 50 sms měsíčně zdarma
  • 1 vklad na pokladně měsíčně

To vše je zahrnuto v měsíčním poplatku a klient tak může využívat bankovních služeb bez omezení, aniž by se musel bát nárůstu nákladů.

V případě konta Genius Active+ (169 Kč měsíčně) jsou navíc v paušálním poplatku zahrnuty některé operace na pobočkách GE Money Bank. Konkrétně jde o jeden výběr hotovosti a jeden příkaz k úhradě měsíčně zdarma. Bez poplatků je také zrušení nebo změna trvalého příkazu, SIPO a inkasa na pobočce GE Money Bank.

Pro potřeby podnikatelů připravila GE Money Bank konto Genius Business Active

Konto přináší klientům obdobné výhody jako je tomu u Genius Active. Za kompletní konto Genius Business Active zaplatí každý měsíc klient 159 Kč. Aktivnější podnikatelé mohou využít komplexnější verze konta Genius Business Active+. Za poplatek 349 Kč měsíčně klienti získají navíc 4 hotovostní vklady na běžný účet měsíčně (dohromady 5), 5 položek z převodních příkazů zadaných na pobočce a 1 výběr hotovosti na pobočce GE Money Bank.

Změna banky: stačí jedna návštěva pobočky

Klient, který není spokojen se službami své stávající banky a rozhodne se přejít do GE Money Bank, se nemusí obávat náročného administrativního procesu spojeného se změnoubanky. Stačí přinést potřebné dokumenty na pobočku a podepsat žádost o změnu banky. Vše ostatní za něj bezplatně zařídí zaměstnanci GE Money Bank, aniž by klient musel navštívit svou původní banku.

„Jedním z vážných problémů na tuzemském bankovním trhu je mobilita klientů a bariéry, se kterými se při změně banky setkávají. GE Money Bank jako první z tuzemských bank na současný stav reaguje a představuje novinku, která mobilitu bankovních klientů podporuje. Je to jeden z kroků, kterým chceme přispět k dalšímu rozvoji českého bankovního trhu,“ řekl Jan Rollo, ředitel retailového bankovnictví GE Money Bank. „Naším cílem je změnu banky co nejvíce usnadnit a učinit ji tak dostupnou pro všechny, které by bariéry od případné změny banky odrazovaly. Pro přechod k GE Money Bank nyní stačí jedna návštěva naší pobočky. Převod účtu a záležitosti s tím spojené za klienta zdarma vyřídí zaměstnanci GE Money Bank,“ dodal Jan Rollo.

Změnu banky zájemce usnadní, pokud doloží 3 výpisy z účtu původní banky, adresy či alespoň přesné názvy zaměstnavatele a inkasních společností, spojovací číslo u SIPO a kopii starého příkazu k úhradě. Zaměstnanci GE Money Bank se budou snažit klientovi maximálně pomoci a chybějící údaje případně dohledat vlastními silami.

GE Money Bank zajistí převedení klientových prostředků na nový účet, domluví se zaměstnavatelem zasílání mzdy na nový účet, zruší platby u původní banky a nastaví platby u GE Money Bank. Na žádost klienta zruší produkty a služby u původní banky, převede trvalé příkazy či povolení k inkasu a informuje o novém účtu klientovy inkasní společnosti. Veškerý tento servis GE Money Bank poskytuje zdarma.

Tato novinka je připravena v souladu s platnou legislativou, přičemž dle platných norem mají banky klientovi změnu finančního ústavu umožnit. „Na konci loňského roku jsme jako první velká banka představili Konsolidaci půjček a přes některé obavy je reakce ostatních bank spíše korektní. Proto věříme, že se ostatní banky budou chovat férově i v tomto případě a dle bankovního kodexu nebudou klientům přechod mezi bankami nijak ztěžovat,“ řekl Jan Rollo, ředitel retailového bankovnictví GE Money Bank.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).