Hlavní navigace

Nové Spotřebitelské informační centrum v Karlových Varech

Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS) otevřelo dnes v Karlových Varech své již dvanácté spotřebitelské informační centrum. Rozšířilo tak počet svých poradenských míst, který tvoří kromě jednotlivých spotřebitelských informačních center, také smluvní poradny, na devatenáct.

Sdílet

Spotřebitelé z Karlovarského kraje najdou poradnu v Západní ulici 22 (stará vodárna) a v provozu bude každý čtvrtek od 12 do 14 hodin, telefonní spojení je 353 395 322. Pokud budou mít zájem o rozšíření provozních hodin, poradna se jejich požadavkům může přizpůsobit. „V Karlovarském kraji podobné zařízení citelně chybělo. Proto se sdružení rozhodlo, že zřídí novou pobočku v Karlových Varech," vysvětluje vedoucí karlovarské kanceláře Zdeňka Zemanová.

Centrum bude poskytovat zdarma poradenské služby, spotřebitelé si zde mohou koupit i publikace, které Sdružení obrany spotřebitelů ČR vydává, včetně dvouměsíčníku Štít spotřebitele. Pokud budou mít větší zájem o společnou ochranu svých práv v rámci sdružení, mohou se stát třeba jeho členem.

Sdružení obrany spotřebitelů má až na jedinou výjimku, jíž je Hradecký kraj, své pobočky v celé České republice. Blížíme se k cíli, který jsme si před dvěma lety stanovili, zdůrazňuje Ivana Picková z SOS. Přiblížit své služby co nejblíže spotřebitelům a kvalitativně je rozvíjet. I když mohou každý pracovní den použít SOS dotovanou poradenskou linku 900 080808 (8 Kč/min), bezplatnou on-line poradnu na stránkách www.spotrebitele.info a také písemný kontakt, jsou osobní poradny místem, kde je možné přeci jen ve větším klidu vyřešit především složitější záležitosti. Proto vítáme zahájení provozu v Karlovarském kraji jako završení dlouholetého úsilí právě v tomto regionu, připomněla Picková.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).