Hlavní navigace

Nová soutěž společnosti MasterCard podporuje platby u obchodníků

Sdílet

Praha, 26. listopadu 2002 – Podpořit platby u obchodníků má za cíl nová kampaň, kterou společnost MasterCard připravila pro držitele karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro. Soutěž, která dává šanci na výhru zejména těm, kdo svou platební kartu k placení za zboží či služby používají jen zřídka, probíhá od 10. listopadu do konce prosince. Účastní se jí automaticky všichni držitelé karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro, kteří během trvání akce uskuteční alespoň jednu platbu kartou za zboží nebo služby přesahující 400 Kč.

V této soutěži ovšem nevyhrává nejvyšší počet transakcí u obchodníků, ale jejich nejvyšší procentuální nárůst. Vítězem se tak stane ten držitel, jehož počet plateb kartou za období soutěže ve srovnání s říjnem 2002 vzroste nejvíc. Například uskutečnil-li držitel během října tři platby kartou a během trvání soutěže devět, procentuální nárůst je 300 %, takže i držitel nízkého počtu plateb kartou za říjen může být ve výhodné pozici. Do soutěže jsou zapojení i ti, jejichž platnost karty začíná od letošního listopadu či prosince či ti, kteří v říjnu neuskutečnili žádnou platbu.
Podrobnější pravidla soutěže a další důležité informace najdete na www.mastercard-soutez.cz.

Vítěz soutěže získá zájezd pro čtyři osoby v hodnotě 300 000 Kč. Bude tak moci se svou rodinou či přáteli strávit dovolenou podle svých představ kdekoli po celém světě. Dalších třicet držitelů karet s nejvyšším procentuálním nárůstem si bude moci vybrat ze zájezdů po Evropě pro čtyři osoby podle svých představ, každý v hodnotě 50 000 Kč.

Držitelé platebních karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro jsou o soutěži informováni letákem vloženým k výpisu z účtu posílanému jejich bankou. Soutěž ovšem bude podpořena i informační kampaní, která zahrnuje citylighty, rozhlasovou kampaň či promo materiály v hypermarketech (např. poutače na vozíkách, samolepky na podlahách, apod.). Ve vybraných nákupních centrech zároveň proběhnou také informační promo akce zaměřené na motivaci zákazníků, aby platili svou kartou na místě. Na takové zákazníky čeká milý dárek jako skromné poděkování za věrnost v roce 2002. Kampaň s názvem „Oživte své vzpomínky s MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro“ vychází z celosvětového konceptu Priceless Memories (čili „vzpomínky k nezaplacení“).

MasterCard International
Platební systém MasterCard stojí za značkami oblíbených platebních karet MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro a Cirrus. Jejich loga v současné době naleznete na více než 1,7 miliardy kreditních, platebních a debetních karet vydávaných bankami po celém světě. MasterCard sdružuje více než 15 000 členských finančních institucí a poskytuje služby malým i velkým podnikům a zákazníkům ve 210 zemích a teritoriích. Společnost si udržuje prvenství v kvalitě a inovacích a nabízí širokou škálu platebních řešení ve virtuální i tradiční sféře. Její oceňovaná reklamní kampaň Priceless, která v současné době běží ve 45 jazykových mutacích v 90 zemích, dává značkám MasterCard skutečně globální dosah. Žádná jiná karta na světě není přijímána na tolika místech a tolika obchodníky jako MasterCard, kterou lze použít na více než 24 miliónech míst. Hrubý objem provedených obchodů v roce 2001 činil 986 miliard USD. Další informace o společnosti získáte na jejích webových stránkách na adrese http://www.mastercard.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).