Hlavní navigace

Informace k výběrovému řízení na určení dodavatele v oblasti propagačních předmětů

[Tisková zpráva] Finanční skupina ČSOB vybírá dodavatele propagačních předmětů pro značky ČSOB, Poštovní spořitelna (Era), ČSOB Pojišťovna, Hypoteční banka a ČMSS. K těmto společnostem se v rámci tendrované problematiky připojila i slovenská ČSOB.

Sdílet

„Cílem výběrového řízení je nalézt maximální soulad mezi cenou a kvalitou,“ vysvětluje Robert Drozd, výkonný manažer Centrálního nákupu, a dodává: „Oblast propagačních předmětů rozdělíme do dvou bloků, každý bude pokrytý samostatným výběrem. V rámci prvního bloku se budeme zabývat oblastí tzv. masového 3D. Zde budeme hledat jednoho dodavatele, který bude schopen servisovat jak celou finanční skupinu, tak i slovenskou ČSOB. Druhý blok pak budeme tendrovat počátkem roku 2012. Půjde o oblast kreativnějšího pojetí propagačních předmětů, kde hledáme dodavatele, který bude umět pružně reagovat na specifické požadavky, připravovat předměty na míru a realizovat nestandardní řešení mimo katalogovou oblast.“

První část tendru bude uzavřená, subjekty k oslovení budou nominovány výběrovou komisí a pozici stávajícího dodavatele zde bude obhajovat společnost Reda. V druhé části dostanou naopak agentury prostor, aby na možnost účasti zareagovaly samy dle vlastního uvážení. Přihlášení uchazeči pak budou zařazeni na longlist, kterým se bude opět zabývat výběrová komise.

Centrální nákup ČSOB chce vytypované dodavatele propagačních předmětů v rámci masového 3D oslovit v průběhu listopadu 2011 a v lednu 2012 zahájit výběr vhodného dodavatele v oblasti 3D na míru, tedy nestandardního řešení.

Zájemci o druhý blok výběrového řízení se mohou do konce roku 2011 přihlásit o účast prostřednictvím e-mailu: nakup@csob.cz, do předmětu mailu je nutné uvést heslo 3D kreativa.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).