Vedoucí marketingu společnosti ŠkoFIN, Ing. Petr Lehký, k současným výsledkům podotýká: Druhé čtvrtletí roku 2003 přineslo výrazný obchodní úspěch. Při srovnání počtů uzavřených smluv v prvních třech měsících tohoto roku (7 459 ks) s počtem smluv za následující 2. čtvrtletí (11 983 ks), jde o více než 60% nárůst. Přes složitou situaci na trhu automobilů se ukazuje, že kooperace se značkami a přesné definování potřeb klienta slaví úspěchy u zákazníků. Příkladem je velice úspěšný model dostupného financování „Teď na to máte“ nebo akční nabídka Octavia Sunny.
VÝSLEDKY ZA 1. POLOLETÍ ROKU 2003:
Celkový objem všech nově uzavřených obchodů 6,521 mld
Z toho objem spotřebitelských úvěrů 104 mil
Počet všech nově uzavřených smluv 19 442 ks
Výsledky druhého čtvrtletí roku 2003 jsou zajímavé i v meziročním srovnání. Celkový obrat společnosti ŠkoFIN včetně spotřebitelských úvěrů za 2. čtvrtletí roku 2003 činil 3,932 mld korun, zatímco za stejné období loňského roku bylo dosaženo obratu 3,655 mld korun. Jde o téměř 8 % meziroční nárůst. Díky novému modelu financování jsme přilákali i dosud neoslovené cílové skupiny klientů, kteří si až do uvedení nabídky „Teď na to máte“ na trh neuvědomili, že na nový vůz skutečně mají!
doplňuje Petr Lehký.