„Strategické záměry, na které letos RSTS vsadila, mají již své výsledky. Stačí se podívat na to, jak si letos vedeme. Za úspěchem stojí investice do marketingových aktivit – investovali jsme například do zvýšení povědomí o známosti značky formou televizních kampaní, vsadili jsme na inovativní přístup a spolupráci s architekty, také jsme rozšířili obchodní síť. Zvyšující se zájem klientů je dokladem toho, že poskytujeme dobré služby a nabízíme unikátní portfolio produktů, které jsme ušili na míru každému našemu klientovi,“ řekl Tomáš Vášáry, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny a.s.
Ze strany klientů RSTS je trvale největší zájem o produkt Nízká hyposplátka. Jen v říjnu si o tento úvěr požádalo za účelem zkvalitnění úrovně svého bydlení 743 klientů v celkové sumě 800 milionů korun. Průměrná výška jednoho úvěru tak činila 1 milion korun. Druhým nejžádanějším překlenovacím úvěrem byl úvěr Bez čekání – v RSTS si o něj v říjnu požádalo 486 klientů.
RSTS se vydala před Vánoci netradiční cestou. Zahájila spolupráci s Nadačním fondem Kolečko v podobě unikátního projektu s názvem „Rozsviťte raději dětské oči“. Za každou novou smlouvu uzavřenou v období od 1. listopadu do 31. prosince 2007 přispěje částkou 50 korun Nadačnímu fondu Kolečko, které prostředky použije na modernizaci center dětské traumatologie v České republice. Garantem projektu se stala populární herečka Alice Bendová. Více informací o projektu je na www.rsts.cz.