Hlavní navigace

ECP likviduje škody do třech pracovních dnů

[Tisková zpráva] Evropská Cestovní Pojišťovna (ECP) nově garantuje svým zákazníkům v případě online ohlášení škodní události její likvidaci do třech pracovních dnů.

Sdílet

Klient musí pouze nahlásit škodu pomocí webové aplikace MojeEvropská na stránkách pojišťovny a následně zaslat poštou potřebné doklady. Z celkového počtu škodních událostí jich bylo letos 40 % nahlášeno online prostřednictvím webových stránek ECP.

Rychlost likvidace pojistných událostí je prioritou Evropské Cestovní Pojišťovny. Z  6 000 škodných událostí nahlášených v letošním roce likvidovala Evropská Cestovní Pojišťovna škody hlášené písemně nebo osobně v průměru za 15,6 dnů a škody hlášené pomocí on-line webové aplikace v průměru za 5,8 dnů.

Klientům nabízíme pohodlný a jednoduchý způsob ohlášení škody prostřednictvím internetu kdykoliv a kdekoliv přímo z dovolené v zahraničí. Navíc jim teď v případě online ohlášení škodní události prostřednictvím webové aplikace MojeEvropská zaručujeme její likvidaci do třech pracovních dnů. Po přihlášení do této aplikace mohou navíc také sledovat stav vyřizování své škody, sjednávat pojištění a získat řadu dalších bonusů, uvádí Vladimír Krajíček, generální ředitel a předseda představenstva Evropské Cestovní Pojišťovny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).