„Rychlá implementace SAS Campaign Managementu se nám podařila hlavně proto, že jsme měli jasnou představu o tom, co potřebujeme. Podstatné také je, že máme konsolidovanou databázi, motivované spolupracovníky a spolehlivého dodavatele,“ komentuje získání ceny Daniel Koiš, Head of CRM DIRECT Pojišťovny, a dodává: „Díky novému systému řízení kampaní zlepšíme komunikaci s klienty, potenciálním i stávajícím zákazníkům zajistíme vhodné a personalizované nabídky ve správný čas a správným distribučním kanálem.“
Nástroje, za jejichž implementaci byla DIRECT Pojišťovna společností SAS oceněna, slouží k automatizaci přímé komunikace ke klientům. SAS Campaign Management je nástroj sloužící k výběru klientů, kteří budou osloveni určenou formou komunikace. Další součásti tohoto řešení umožňují personalizaci odesílání zpráv a vymezení cílové skupiny.
Pro DIRECT Pojišťovnu je získaná cena za nejrychlejší implementaci automatizace přímých marketingových kampaní o to cennější, že její vyhodnocování probíhalo v regionu střední a východní Evropy, včetně Polska, Ruska a Rakouska. Cenu za DIRECT Pojišťovnu převzal na konferenci SAS Forum Praha 2011 dne 16. února Daniel Koiš z rukou generálního ředitele SAS Česká republika, Jana Medřického. „DIRECT Pojišťovna získala naše uznání za rychlou implementaci nástrojů sloužících k automatizaci přímých marketingových kampaní, která trvala pouhé tři měsíce,“ vysvětluje Jan Medřický a dodává: „Různá řešení společnosti SAS využívá po světě asi 4,5 milionu uživatelů ve více než 110 zemích.“
SAS Institute je předním světovým dodavatelem řešení a služeb Business Analytics, poskytující komplexní pohled na strategické činnosti organizace. Smyslem konané konference bylo mimo jiné na konkrétních příkladech z britského trhu ukázat, jak lze díky řešením založených na byznys analytice dosáhnout potřebného růstu firem v komerční i veřejné sféře.