Hlavní navigace

ČS prodlužuje otevírací dobu poboček o více než 800 hodin týdně

Česká spořitelna prodlužuje od dubna 2007 otevírací dobu více než 430 poboček, a to o více než 800 hodin týdně. Nejde o změnu plošnou, úpravy vycházejí ze zkušeností s provozem jednotlivých poboček a budou tedy v každé pobočce individuální. Na některých místech Česká spořitelna od dubna zruší polední přestávky, jinde pobočka ráno otevře dříve či bude zavírat později.

Doba čtení: 1 minuta

„K rozšíření otevírací doby jsme přistoupili na základě průzkumu potřeb klientů. Potřebujeme mít takovou provozní dobu poboček, která bude plně vyhovovat požadavkům našich klientů, jež se lokálně liší. S úpravou otevírací doby budeme pokračovat i nadále, abychom mohli pružně reagovat na měnící se potřeby našich klientů,“ uvedl Aleš Sloupenský, ředitel úseku Region východ.

„Po etapě, kdy jsme se soustředili na vybudování internetového, telefonního a mobilního bankovnictví, nejen že nyní prodlužujeme otevírací dobu, ale plánujeme v letošním roce i otevření zhruba deseti nových poboček. Do dvou let bychom chtěli současnou sít 637 poboček rozšířit o desítky dalších. I když klienti provádějí čím dál víc finančních operací přes přímé bankovnictví, osobní obsluha je u některých služeb nenahraditelná,“ uzavřel Tomáš Vaníček, ředitel úseku Region západ.

Česká spořitelna má v současné době také 7 poboček, které jsou otevřeny 7 dní v týdnu. Tyto pobočky jsou umístěny ve vybraných obchodních centrech, klienti tak mohou i o víkendu vyřešit své finanční záležitosti, nejsou závislí na své emisní pobočce. Klienti mají dále k dispozici 14 Hypotečních center a také Klientské centrum, které je dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu. Zároveň mohou využít 1090 multifunkčních bankomatů nabízejících až sedm funkčností.