Hlavní navigace

Češi preferují ojetá auta

[Tisková zpráva] Z průzkumu DIRECT Pojišťovny vyplynulo, že dvě třetiny lidí, kteří plánují nákup vozu, si pořídí ojetý automobil. Nejžádanější značkou je Škoda, kterou bude při výběru auta vyhledávat 30 % respondentů.

Sdílet

Klienti, kteří si u DIRECT Pojišťovny pojistí druhý vůz, získají díky produktu Moje flotila automaticky slevu ve výši 15 % z ceny povinného ručení, při pojištění dalších vozidel pak z povinného ručení ušetří dokonce 20 %.

„Náš průzkum ukázal, že lidé v Česku za svůj život vlastní nejčastěji tři auta, což platí pro téměř 20 % populace. Průměrný počet vlastněných vozů jedním majitelem je ovšem vyšší. Zatímco mužům pod rukama prošlo v průměru 4,5 aut, u žen to byly čtyři vozy,“ říká Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí DIRECT Pojišťovny.

Při nákupu vozu se třetina oslovených zaměří na nová auta. Rodiny, které měsíčně dosáhnou na příjem do 25 000 Kč, plánují nové auto v 19 % případů. U movitějších domácností je poměr nových a ojetých aut 40:60. Nejžádanější značkou jak mezi novými, tak ojetými vozy je mladoboleslavská Škoda. Velký zájem je také o značky VW a Ford, které si plánuje pořídit shodně 7 % respondentů. Pětiprocentní hranice dosáhly ještě značky Renault a Peugeot, ostatní byly jmenovány méně často a 22 % oslovených nemá zatím o značce jasno.

Moje flotila se slevou až 20 %

Produkt Moje flotila přináší slevu fyzickým osobám a živnostníkům, kteří si u DIRECT Pojišťovny pojistí více než jedno vozidlo. Při pojištění druhého automobilu získávají zákazníci DIRECT Pojišťovny automaticky slevu ve výši 15 % z ceny povinného ručení, při pojištění dalších vozidel pak z povinného ručení ušetří vždy dokonce 20 %. V rámci produktu Moje flotila lze pojistit maximálně pět vozů. K získání slevy je nutné splnit hlavní podmínku flotilového pojištění – pojištěné vozy musí mít stejného pojistníka. Další vozidla může vlastnit a řídit i jiná osoba než pojistník – manželka či manžel, druh či družka, kamarád nebo např. soused.

Další důvody, proč se pojistit u DIRECT Pojišťovny:

•    AutoHELP – DIRECT Pojišťovna začala jako první na českém trhu klientům zdarma nabízet revoluční novinku, která usnadňuje proces likvidace pojistné události. Je-li motorista s uzavřeným povinným ručením u DIRECTu účastníkem dopravní nehody, kterou nezavinil, nemusí se již díky unikátní službě AutoHELP obracet na pojišťovnu viníka, ale vše za něj vyřídí DIRECT Pojišťovna. Ta škodu zlikviduje, vyplatí mu pojistné plnění a poté sama kontaktuje pojišťovnu viníka nehody. Služba AutoHELP se vztahuje na poškození automobilu při dopravní nehodě, kdy je znám viník nehody.

•    Individuální cena – Pro výpočet pojistného používá DIRECT Pojišťovna nejvíce parametrů ze všech pojišťoven na českém trhu. Větší množství předaných údajů dává jasnou výhodu klientovi, který díky tomu získá cenu „šitou na míru“.

•    Převod bonusů – DIRECT Pojišťovna klientům převádí bonusy za bezeškodní dobu od předchozí pojišťovny, umožňuje navíc také převod bonusů mezi manželi nebo velmi atraktivní kopírování bonusů z povinného ručení na havarijní pojištění.

•    Asistenční služby v ceně – Asistenční služby zahrnuté v ceně pojištění jsou v případě nehody k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

•    Rychlá likvidace – Díky široké síti partnerů je likvidace pojistné události rychlá kdekoli v ČR i v Evropě.

•    Vyplácení do 2 dnů – DIRECT Pojišťovna vyplácí pojistné plnění do dvou pracovních dnů od konce šetření pojistné události.

•    Jednoduché sjednání – Pojištění lze u DIRECT Pojišťovny během několika minut sjednat pohodlně přes internet nebo po telefonu, a to od sestavení nabídky až po tisk zelené karty.

•    Vždy něco navíc – DIRECT Pojišťovna nabízí vždy něco navíc. Již v ceně pojištění tak klienti získávají např. asistenční služby, pojištění zahrady nebo třeba dámské kabelky.

•    Odklad počátku pojištění – DIRECT Pojišťovna umožňuje klientům sjednat si pojištění s odkladem jeho počátku až o 5 měsíců.

Průzkum pro DIRECT Pojišťovnu realizovala v červnu 2010 společnost TNS AISA. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku 500 respondentů z celé České republiky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).