Hlavní navigace

Aktuální informace České pojišťovny

Hejtman Olomouckého kraje Jan Březina dnes prohlásil, že prý zaměstnanci České pojišťovny sdělují lidem, že mají na likvidaci pět dnů. Vzhledem k tomu, že se jedná o nedorozumění, které však některá média okamžitě zveřejnila, dovolte mi, abych uvedl situaci na pravou míru:

Sdílet

Česká pojišťovna do oblastí postižených živelní katastrofou žádné likvidátory neposílá. Jakmile jí totiž klienti oznámí pojistnou událost prostřednictvím linky 844 114 114 a operátoři s nimi vyplní základní údaje o škodě, okamžitě za nimi vyjíždějí mobilní technici, kteří vše zdokumentují a nafotografují, aby pak byla pojistná událost zlikvidována v Klientském servisu.

Mobilní technici ČP už v Litovli pracují od čtvrtečních ranních hodin a vydali se do tohoto města ihned po zavolání prvních klientů. Jde však o specialisty, kteří obcházejí jednotlivé domy a sepisují škody, nikoliv o zaměstnance pojišťoven, procházející ulicemi a čekající na oslovení. Mobilní technici mají přesný seznam klientů od operátorů a je tedy pouze na klientech, kdy svoji pojistnou událost nahlásí, aby za nimi mohli co nejdříve přijít.

Pětidenní lhůta je maximální dobou, do které je za standardní situace dohodnut postup likvidace s ohledem na možnosti klientů. V podvečerních hodinách už jsme měli zaregistrováno více než 800 pojistných událostí, které likviduje 70 specialistů v Klientském servisu. V terénu je v tuto chvíli na žádost klientů připraveno přijet několik desítek mobilních techniků České pojišťovny a pokud by jich bylo třeba více, jsme schopni jejich řady okamžitě posílit.

PhDr. Václav Bálek

Tiskový mluvčí České pojišťovny a.s.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).