Miroslav Pokorný, IČO (60622300), sídlo Písek

Základní informace

Název: Miroslav Pokorný
Sídlo: Písek
IČO: 60622300

Výpis údajů pro Miroslav Pokorný z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Miroslav Pokorný

IČO: 60622300
Firma: Miroslav Pokorný
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Písek
Základní územní jednotka: Písek
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 20. 3. 1995

Sídlo Miroslav Pokorný

Sídlo: Jiráskovo nábř. 2443, Písek 39701

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Podpůrné činnosti pro scénická umění

Výpis údajů pro Miroslav Pokorný ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Miroslav Pokorný

IČO (identifikační číslo): 60622300
Jméno: Miroslav Pokorný
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 20. 3. 1995
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Miroslav Pokorný

Sídlo: Jiráskovo nábř. 2443, Písek 39701

Živnosti Miroslav Pokorný

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 15. 3. 1995

Statutární orgán Miroslav Pokorný

Člen statutárního orgánu: Miroslav Pokorný

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).