Milan Pušpacher, IČO (11105968), sídlo Moravská Třebová

Základní informace

Název: Milan Pušpacher
Sídlo: Moravská Třebová
IČO: 11105968

Výpis údajů pro Milan Pušpacher z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Milan Pušpacher

IČO: 11105968
Firma: Milan Pušpacher
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Svitavy
Základní územní jednotka: Moravská Třebová
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 1. 8. 1990

Sídlo Milan Pušpacher

Sídlo: Brněnská 9/2, Moravská Třebová 57101

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Sklenářské, malířské a natěračské práce

Výpis údajů pro Milan Pušpacher ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Milan Pušpacher

IČO (identifikační číslo): 11105968
Jméno: Milan Pušpacher
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 1. 8. 1990
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 2

Sídlo Milan Pušpacher

Sídlo: Brněnská 9/2, Moravská Třebová 57101

Živnosti Milan Pušpacher

Živnost č. 1 Pokrývačství, tesařství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 19. 9. 1994

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Natěračské práce
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 24. 11. 1992

Statutární orgán Milan Pušpacher

Člen statutárního orgánu: Milan Pušpacher

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).