Markéta Greplová, IČO (88339025), sídlo Praha 2

Základní informace

Název: Markéta Greplová
Sídlo: Praha 2
IČO: 88339025

Výpis údajů pro Markéta Greplová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Markéta Greplová

IČO: 88339025
Firma: Markéta Greplová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 2
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 19. 12. 2011

Sídlo Markéta Greplová

Sídlo: Belgická 226/8, Praha 12000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Činnosti reklamních agentur
Podpůrné činnosti pro scénická umění

Výpis údajů pro Markéta Greplová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Markéta Greplová

IČO (identifikační číslo): 88339025
Jméno: Markéta Greplová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 19. 12. 2011
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Markéta Greplová

Sídlo: Belgická 226/8, Praha 12000

Živnosti Markéta Greplová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 19. 12. 2011

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).