Proč se deklarujete jako "nová" pojišťovna, když na trhu s velkým neúspěchem fungujete již několik let? Co je pravdy na tvrzení vašeho současného pojišťováka, že se Vám rozpadá obchodní systém - tj. velká fluktuace lidí na centrále (ředitelé, obchodní ředitelé, školící oddělení, zaměstnankyně), pojišťováci na regionech mají minimální podporu vedení (levá ruka neví co dělá pravá, materiály, školení, provizní schémata, informovanost), více podporujete prodej ze strany makléřských skupin, aj "obchodní nepravosti", které mají jako hlavní výstup pro klienta AXA=možná nová fasáda, pod kterou bují stará dobrá nekvalitní obchodní činnost.
V odpovědi prosím zapoměňte na "marketingové klišé" a zkuste naznačit lidem realitu!
Děkuji za všechny potenciální klienty.
Odpověď
Společnost Axa vstoupila na na český trh v březnu tohoto roku a to zejména akvizicí společnosti Winterthur. Naše společnost investuje nemalé prostředky do vývoje nových produktů jak v oblastech, kde působila do této chvíle, ale i do nových oblastí - investiční fondy a do budoucna i neživotního pojištění.
Na uváděná trvzení nemohu reagovat, protože mi takovéto informace nejsou známy a rovněž ani nejsou předmětem poradny životního pojištění.
Robert Pavlát
(Poradce pro životní pojištění)