Dobrý den,
chtěla bych se jen zeptat, zda spatřujete ještě nějaký prostor pro etablování nového pojišťovacího subjektu v rámci neživota na českém (již značně nasyceném) trhu tak, aby se tento subjekt byl schopen stát rovnoceným partnerem (určitým svým novým produktem) stávajícím leadrům na trhu či se jim v určitém segmentu dokonce stal.
Děkuji a přeji příjemný den
Dijanecka
3. 11. 2006 15:09
Odpověď
Dobrý den,
domnívám se, že prostor pro nové subjekty zde bezesporu je. Svědčí o tom letošní vstup nového hráče do oblasti pojištění automobilů, příští rok se připravuje vstup dalšího. Otázkou zůstává, zda dokáží oslovit něčím novým a zda lze v povinném ručení přijít s nějakým zásadním produktem. Nekonečná segmentace a přidávání více či méně povedených připojištění nabídku spíše znepřehledňuje. Já osobně vidím prostor v jednoduchosti sjednání tohoto druhu pojištění a jeho distribuci. V tomto ohledu lze čekat rozvoj přímých kanálů (telefon či internet) a časem se s jednoduchým pojištěním budeme jistě moci setkat na pultech hypermarketů či benzínových stanic.
Jan Žalčík
(Poradce pro povinné ručení)