Hlavní navigace

Asistence?

Dobrý den, já vím, že asi budete chválit jen sebe a svoji reklamu :-), ale šlo by nějak prakticky popsat, jak funguje ta asistence nebo služba (nevím, jak to napsat), že když někdo nabourá do mně, tak vy mi to zaplatíte, vyřídíte za mne a sami si už zajistíte peníze od toho, co mě naboural? Šlo by uvést nějaký příklad? Podle mě to bude zajímat více lidí. Děkuji.

Lada
13. 10. 2010 16:50

Odpověď

Prakticky zastupování našeho klienta funguje ve stručnosti asi takhle: Klient zavolá na linku 841 114 114 a Česká pojišťovna vyřídí veškerou komunikaci s pojišťovnou viníka nehody za něj, pokud to bude chtít. Do 24 hodin od nahlášení se klientovi ozve likvidátor České pojišťovny, který mu vysvětlí, jaké dokumenty jsou pro vyřízení škody potřeba - je to v první řadě záznam o dopravní nehodě, který lze poslat e-mailem, na jeho základě se pak ozve mobilní technik a domluví s klientem termín prohlídky poškozeného vozidla. Během prohlídky dá majiteli vozu k podpisu plnou moc o zastupování u pojišťovny viníka.

Jakmile má likvidátor všechny dokumenty včetně faktury za opravu od smluvního servisu, dokončí likvidaci standardním způsobem. To znamená, že se klientovi uhradí vzniklá škoda, aniž bys musel čekat na výplatu od druhé pojišťovny.

Obě pojišťovny se potom vyrovnají mezi sebou již bez účasti klienta. Kromě toho může motorista pojištěný u ČP využít dalších služeb zdarma - půjčení vozu až na tři dny a odtahu až do vzdálenosti 500 km.

Radim Nekov (Poradce pro povinné ručení)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).