Dobrý den,
zajímalo by mě, jaká jsou největší rizika pro mě, jako klienta, při přečíslování účtů, a jaká je jejich pravděpodobnost. Ujištění, že žádná rizika nejsou, neberu, protože vždy nějaká jsou (může třeba vypadnout proud v kritické fázi, může selhat disk aj.). Jaká opatření jste provedli pro jejich minimalizaci?
Děkuji,
Roman
Odpověď
Rizika z přečíslování pro Vás, jako pro klienta, jsou nulová. Přečíslování proběhne automaticky. S výpisem z účtu za březen se dovíte nové číslo účtu. V průběhu dubna pak obdržíte speciální zásilku s novým průkazním lístkem k Vašemu účtu. Ještě po dobu minimálně pěti let budeme v našich vnitřních systémech uchovávat i stará čísla účtů, takže pokud Vám přijde platba na staré číslo účtu, zaúčtujeme ji. Jediné o co klienty prosíme je, aby informovali příležitostně svého zaměstnavatele o změně čísla účtu. Nové číslo účtu bude zároveň přenositelné v rámci všech poboček České spořitelny.
Klára Gajdušková
(Poradce pro osobní účty)