Hlavní navigace

Toyota Eurocare.

Dobrý den, četl jsem tady Vaši odpověď na více pojištění na jedno auto a rád bych se taky zeptal. Koupili jsme si letos starší Toyotu Corollu 2001, jeli jsme s ní preventivně do servisu Toyota a tam nám na ni nabídli pojištění asistenčních služeb Toyota Eurocare. Cena byla hodně dobrá, tak jsme na to kývli. Podmínky jsem našel tady: https://www.toyota.cz/service-and-accessories/warranty-and-assistance/roadside-assistance.json

Mě zajímá, jak je to, když se nám něco v zahraničí stane a budeme potřebovat asistenční službu? Auto má povinné ručení u Wustenrotu, tam máme i připojištěny nadstandardní asistenční služby. Co jsem si teď přečetl podmínky, máme tam limit pro Evropu 650 eur, tedy nějakých 17 000 Kč. Toyota Eurocare nabízí zase hotel, náhradní vozidlo, dodání náhradních dílů, případně repatriaci.

Nevím, u koho mají asistenční služby Toyota a u koho Wustenrot, ale snad to budete vědět. Když budu v zahraničí a něco se přihodí s autem, jak to bude probíhat? Wustenrot nemá v ceně ubytování, Toyota ano. Takže ubytování by šlo z pojistky od Toyoty? Wustenrot má zase náhradní dopravu, takže bychom mohli na pojistku Wustenrotu pokračovat v cestě na dovolenou a po opravě auta bychom si na pojistku Toyoty zase zpět pro auto dojeli = vyzvednutí vozu? - to Wustenrot nemá.

A kdyby to jinak nešlo, tak bychom mohli požádat o odtah domů? A pak by do těch 650 eur šel odtah z peněz Wustenrotu a zbytek z Toyoty?

Osobně se moc poruchy nebojím, navíc Toyotu nám všude opraví, takže mě hlavně oslovilo to dodání náhradních dílů, hotel a náhradní doprava.

Anebo to takto nefunguje? Děkuji Vám za odpověď. Doležálek

Michal
15. 6. 2016 15:37

Odpověď

Dobrý den,

Jak již bylo v poradně zmíněno, pokud má klient sjednány asistenční služby u vícero pojistitelů, je ideální pojistnou událost nahlásit na obou asistenčních centrálách a asistenční služby kombinovat.

Jakmile nahlásíte pojistnou událost a zjistíte si přesné možnosti využití asistenčních služeb, postup je přesně takový, který jste popsal, tj. odtah vozidla v zahraničí můžete čerpat z asistenčních služeb pro Toyotu, naopak ubytování či náhradní dopravu (např. náhradní vůz, vlak) čerpáte z asistenčních služeb Vaší pojišťovny. Dopravu pro vyzvednutí Vašeho opraveného vozidla v zahraničí pak můžete čerpat opět z asistenčních služeb výrobce vozidla.
Při odtahu až k Vám domů lze limity po odsouhlasení obou asistenčních společností částečně sčítat.

Shodou okolností by byla v obou případech poskytovatelem asistenčních služeb společnost Europ Assistance, takže po nahlášení pojistné události by pro Vás náš koordinátor dokázal využít limity obou programů.

Zuzana Kozelková (Poradce po asistenční služby)