Vlákno názorů k článku
Zkušenost klienta Partners: Je cosi shnilého v mojí bance

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2014 21:18

    Joemilionare (neregistrovaný)

    Nechapu jak nekdo nedokaze si vyjednat lepsi podminky
    JJ tento clanek je jen krasna reklama na partners :D
    A stado ceskych ovecek tomuto clanku uveri a hned zacne psat a volat do partners :)
    Clovek pokud chce a ma snahu si vyjedna stejne podminky
    Nebot ty reci ze firma ma takove vyhody protoze uzavre bance tolik a tolik smluv sou lez
    Je pravda s tim ze uzavre to ano
    Ale pokud budete dostatecne stat si za svym a budete ochoten jit i ke konkurenci ta banka vam to nakonec da protoze kdyz treba ziskate sazbu u hypo 2,99% pres partners tak tu banku to neco stoji ze mate takovou sazbu preci to ten poradce nebude delat zadarmo
    A pokud vam to da bez poradce tak jen usetri
    A to jako dohadovani atd je jen divadlo ktere je dnes beznou zalezitosti vsude( operator, poskytovatel internetu, eletriny atd atd)

  • 10. 6. 2014 23:43

    JirkaZ (neregistrovaný)

    Potíž je v tom, že pokud banka jedná s Partners(nebo s jinou podobnou firmou), tak už dopředu ví, že její marže bude bud malá(snížení sazby) nebo žádná(odchod ke konkurenci).

    Ale pokud jedná s Martinem, tak žije v domnění, že stačí slevit o pár desetin procenta a klient zůstane. Tj. marže bude vysoká nebo jen o něco nižší.

    Navíc na refinancování hypotéky je pouze měsíc času a ten hraje v neprospěch klienta. Naopak poradce tuto situaci zvládá nebo by měl zvládat - refinancování dělá mnohokrát ročně.

    Tímto se rozhodně nechci zastávat poradenských služeb - jen vezměte v úvahu, že zdaleka ne každý se ve financích vyzná či alespoň orientuje a dovede si finanční produkt spočítat a následně i dojednat. Konec konců - Martin nakonec dopadl relativně dobře : poradce mu nějaké peníze ušetřil. Ne vždy se tak stává.

    A že si poradce nějaké peníze vydělal ? A proč ne, když klientovi pomohl. Navíc ho zaplatí banka, což může být Martinovi jedno. Jeho úroková sazba by o poradcův honorář určitě neklesla.

  • 11. 6. 2014 9:39

    Jana V. (neregistrovaný)

    Dovolím si reagovat na oba Vaše příspěvky. V prvním Joemillionare argumentuje, že stačí jen dostatečně vytrvat a jednat s bankou a ta pak ustoupí. Z vlastní zkušenosti vím, že tomu tak prostě není. Že i když jí dáte konkurenční nabídky, pohrozíte odchodem, tak to ještě neznamená, že dá tu nejlepší nabídku. Navíc ne každý, jako třeba Martin z příběhu, na to má žaludek, čas a nervy. Prostě a jednoduše ho nebaví obcházet jednu banku za druhou a handrkovat se o procentní body. Třeba pro mne osobně je čas vzhledem k náročné práci opravdu vzácný. Takže jsem refinac hypotéky nechala na mé poradkyni, i když se sama považuji za finančně gramotnou a rozhodně mám větší znalosti o finančních produktech než Svačinovi :-). A jak píše Jirka Z., řešení refinancování je pro klienta časově stresující, protože je na něj málo času. Pro mne hrálo asi nejdůležitější roli to, že mi ušetřila čas a samozřejmě peníze. Navíc, a o tom v původní bance taky nechtěli ani slyšet, mi navýšila úvěr na rekonstrukci. A že za to dostala provizi od banky? Podle mne si ji bohatě zasloužila, takže proč ne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).