Hlavní navigace

Názor k článku Zkušenosti s GSM Bankingem ČSOB II od not found - Bohu žel, musím konstatovat, že to nejsou jediné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 12. 2005 0:31

    not found (neregistrovaný)
    Bohu žel, musím konstatovat, že to nejsou jediné vady služby gsm poskytované jmenovaným ústavem. Vím nejméně o třech dalších. A nejvíce mě v poslední době doslova rozzuřilo to, že když už jsem se dovolal na operátorku služby gsm, podotýkám, že jsem musel nejprve projít přes ochranný kód a chtěl podat bližší informace o sporné platbě, suše mi oznámila, že mi žádné bližší informace sdělit nemůže. Prý si musím počkat na výpis. To je jako doufat, že mě určitě nikdo netuneluje i když je tu podezření, že s velkou pravděpodobností ano. Je to tedy můj účet, nebo její? A kde mám záruku, že se mi banka nevysměje do očí jako před časem, kdy mi jejich úřednice pomohla vyplnit složenku a zaplatit DPH na neexistující účet. Odpověď na reklamaci zněla naprosto jasně: "Zadal jste chybné číslo účtu." Nezbývá, než dodat: Máme banku, jakou jsme chtěli.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).