Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Zkouška trpělivosti od Petr Kraus - I já (uživatel SPOROTEL SMS) jsem usoudil, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 12. 2001 11:11

    Petr Kraus (neregistrovaný)

    I já (uživatel SPOROTEL SMS) jsem usoudil, že IB zadarmo VELMI NUTNĚ POTŘEBUJI a 18.12. uzavřel po 100 minutovém čekání v Brně na Jánské Rámcovou smlouvu. Nikde jsem se ovšem nedověděl, bohužel ani od přepážkové slečny, že mi tím okamžikem přestane fungovat Sporotel SMS a to až do obdržení nového maileru, anžto se mění mé Klientské číslo! Jednorázový příkaz k platbě odeslaný jako SMS 20.12. nebyl potvrzen, tak jsem 10 dnů zkoušel několikrát denně (těch zbytečných SMS!) zjistit stav účtu, vše marno. Až 27.12.2002 mi telefonem jiná přepážková úřednice prozradila, že TO TAKHLE FUNGUJE, tak jsem ji požádal, ať předá moji STÍŽNOST o nedostatcích v informování klientů nejlépe spořitelnímu ombudsmanovi.
    Po obdržení maileru 28.12. to už byly PEANUTS: 29.12. jsme sice se slečnou z Help Line asi půl hodiny strávili nastavováním prohlížeče (Proxy i FireWall překáží), když už systém reagoval chybovým hlášením:"Nemáte k dispozici autentizační zařízení. Kontaktujte banku." pro změnu zase nereagovala Help Line - měl jsem zavolat později. V neděli 30. se zjistilo, že Help Line nemá PROTOKOL z brněnské pobočky a proto systém nezná můj kalkulátor. Tak sem jim svoji kopii protokolu faxem poslal, operátor zavedel AK do systému a já se konečně dostal na svůj sporožirový účet. Vidět jsem ale NIC neviděl, tedy mimo stav účtu, neboť vidět budou jen transakce provedené prostřednictvím elektronického bankovnictví (rozuměj Internet Banking), co dělám SPOROTELEM SMS tam prý bude vidět až počátkem ledna...
    Dnes jsem odeslal jednorázový příkaz k úhradě (u SŽÚ není možnost zadat DATUM PROVEDENÍ úhrady) a říkám si "ZLATÁ eBanka"!

  • 2. 1. 2002 8:30

    Daniel Raz (neregistrovaný)

    S tou zmenou klientskeho cisla to je pravda. Pokud se ovsem na pobocce nedomluvite jinak. Ja jsem taky mlcel, resp. jsem se nezeptal jak je to s klientskym cislem a taky mi bylo zmeneno. Ovsem kolega,ktery si byl pro IB take,si dohodl,ze mu klientske cislo nezmeni a opravdu NEZMENILI :o)

    DAN

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).