No, to je výborný nápad. Až na několik maličkostí. Ta auta nepatří poškozenému, pojišťovně, ani soudu. Ta auta leasingovky, STK a úřad nepřevedou přes noc, jak požaduje soud.
A jak jsi to vlastně myslel? Jako zápůjčka? Soud řekl, že si má poškozený bezodkladně pořídit nové. Takže zápůjčka ne. Jako "nový vůz majiteli"? Jedná se o jednoleté vozy, které navíc byly půjčovány lidem, kteří věděli že je dále používat nebudou. Tedy vhodné pro jen velmi málo poškozených. A potom je tu otázka ceny: ta auta "jsou k dispozici" z jediného prostého důvodu. Jsou nehorázně předražená. Roční auto s nedobrou historií zacházení nabízejí za stejnou, někdy dokonce i vyšší cenu, cenu, jako auto zcela nové, po započtení zcela běžných akčních a prodejních slev prodejce. No teď mi řekni, kdo ten prodělek má zaplatit? Pojišťovna to neudělá, tak poškozený? A proč by to dělal? Aby jsi se zbavil s obrovským ziskem ležáků?