Mno tak pokud jde o internetové bankovnictví, poněkud unfair je už to nedávné zpoplatnění zůstatkových SMS. A v případě, kdy spadne systém, by spořitelna neměla účtovat plný poplatek za vedení programu přímého bankovnictví. Platím přece za perfektní služby, ne? Ale dobře, nenaúčtují mně tedy poplatek za transakci na přepážce. To ovšem pomůže jen částečně. Cesta do banky mě stojí čas, a ten, jak známo, jsou peníze...
Spořka má všechny nevýhody na světě - a jednu nedocenitelnou výhodu: a totiž že NIKDY nezkrachuje. Spořku i kdyby někdo natvrdo veřejně a ya bílého dne vytuneloval - těch milion babiček a socek majících tam svou poslední dvousetkorunu je takové politikum, že za jakokoliv situace by to stát zadotoval ze 100%. A vovovovotomtoje.
Mám kamarádku zaměstnanou v ČSAS. Frázi, že Spořka !!!NEMŮŽE!!! zkrachovat, jsem od ní slyšela nesčetněkrát. Jen se tomu směju. Zkrachovat může každá banka. Tady nemá nikdo žádnou záruku a spoléhat na pomoc našeho státu je velmi naivní.
To jsou kecy. Vklady jsou pojištěné u všech bank. A ČS může zbankrotovat, tj. majitelé o ni přijdou, ale stát ji pak bude z politických důvodů sanovat, jako se to stalo v případě IPB.