Hlavní navigace

Názor k článku Zakletý Servis 24 České spořitelny od anonym - Dobrý den Zdenku a Martine, jak si můžete dovolit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2008 8:00

    anonymní
    Dobrý den Zdenku a Martine,
    jak si můžete dovolit nařknout někoho pro pravdu? Když nevíte, o co go? Nebo jste zaměsrtnanci ČS s vymytými mozky a nedáte na svoji kampeličku dopustit? Že nezkrachuje nebo nemůže zkrachovat (to psal zas někdo jiný) - ve světě už zkrachovaly společnosti s daleko lepším finančním zdravím než má ČS či Erste. Pravda, možná by byla revoluce klientů, ale ta by byla i od toho zbytku populace - neklientů, která s ČS nemá nic společného a tudíž nechce svými daněni tahat z bryndy jiné.
    Jestli je to pravda s Javou, co uvádí Aka, tak jste primitivové, že si nedokážete něco ověřit a rejpáte do nevinných. Chápu, že pro normálního člověka, který není v počítačích zběhlý a nedokáže si přeinstalovat např. vokna, je tohle problém (když si vzpomenu já, když jsem prvně přeinstalovával 98ky, když jsem nevěděl, co je to Fdisk, oddíly atp. Pokus - omyl. Za nás na škole byly kalkulačky z Tuzexu, žádné počítové vzdělání ani kurz jsem nikdy neabsolvoval a třeba můj 17ti letý syn chodí ke svým vrstevníkům jim v ledasčem ohledně počítačů pomáhat. Člověk by řekl, že dnešní mládež tím plně žije, ale jak vidět, ani omladina ne všemu v počítačích rozumí. Natož pak nějaká starší generace. Doma bych mohl přijít o důležitá data, dají se ale zazálohovat a vypálit, ve firmě to může znamenat i konec ...
    Pokud jedna banka vyžaduje určitou verzi Javy, a další zase jinou a další opět jinou, tak se tam asi něco tlouct bude, nebude něco fungovat. Asi je to i účel, aby si banky vymohly u zákazníka monopol a ten buď aby měl na každou banku jiný comp (což je problematické a není to zrovna levné opatření) nebo aby byl odrazen od konkurence a používal jen jedinou banku.
    Já jsem podobně narazil kdysi u ŽB. Při přeinstalaci oken jsem si stáhnul nějakou Javu, vše chodilo, jen banka ne. Po konzultaci s Help deskem vyšlo najevo, že byla to snad 1.3 nebo 1.4, která tam vyjímečně nechodila (na webu ŽB měli odkaz na stažení té správné verze, já tehdy tomu nevěnoval patřičnou pozornost a stáhl si, co mne napadlo, přímo od Javy). Vysvětlovali mi to opravdu odborně až složitě, já to stejně moc nepochopil, ale pak už s tím problém nikdy nebyl, ač jsem Javu vždycky updatoval, když se mi objevila informace o novější verzi. A navíc banka chodila i v prohlížečích tehdy nepodporovaných (firefox).

    To, že řada lidí přes týden nemá čas či chuť jít na net do banky a když si to nechá na víkend, je plánovaná (či neplánovaná) odstávka systému, je bordel. Zrovna tak když s tím někdo musí pracovat v zaměstnání a ono to nefunguje, padá, je to taky bordel. Neomluvitelný bordel. Jednou za rok budiž. Ale politováníhodné nedopatření možná 3x ne za pětiletku, ale do 3x měsíce - to snad opravdu NIKDY !!!!!!!!!!!

    Jinak díky za příspěvek okřídleného čípka - byl výstižný a popisuje asi pravdu, o kterou někteří nestojí. Jen víc takových příspěvků (třeba ke kvalitě a poruchovosti jednotlivých automobilových značek) - možná to odradí některé, co se nemohou patřičně rozhodnout, jakým směrem se vlastně ubírat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).