Hlavní navigace

Názory k článku Zakázku přihrál konkurenci a hned vyletěl na hodinu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2015 17:52

    x (neregistrovaný)

    A nejlepší na tom je, že se žádný ze třech stupňů soudu vůbec nezabýval podstatou: proč ten kšeft pustil konkurenci.
    A že by se zajímat měli, protože bez toho to celé nedává smysl. Přesto všechny soudy nějak rozhodly, včetně Nejvyššího.

    Hned na začátku je divné, že atk učinil ojediněle. Takže proč? To na podraz za provizi nevypadá. Neměla firma v požadovaném termínu volnou kapacitu, či něměla požadovaný typ dopravního prostředku? A tak, v rámkci budování dobrých vztahu ze zákazníka nedělal debila, ale řekl věci na rovinu a kdo jim to může udělat?

  • 12. 8. 2015 9:03

    poipop (neregistrovaný)

    Přesně tak Přemýšlím, jestli jsem včera také nezavařil dokonce dvěma zaměstnankyním nejmenovaného obchodu. Ptal jsem se, kde mají dřevěné uhlí. Bylo mne sděleno, že už nemají a letos už ani nebude. Tak jsem se zeptal, jestli neví, kde bych ho mohl sehnat. A paní mne poradily. Tak doufám, že nebudou na hodinu vyhozené :/.

    Vždyť je to pitomost. Když jsem z obchodu odcházel měl jsem naopak velmi dobrý pocit, že paní udělaly něco na víc pro zákazníka. A ne že teď zdrhám.

  • 12. 8. 2015 18:01

    Presne (neregistrovaný)

    Presne jezdím do servisu kde se chovají podobného. Přijedu do servisu s poskozenym oknem oprava okna 25000 pokut nemam pojištění konkurence me to za 14000 opravi. povazuji to za korektní jednání ze mne nechtějí jen obrat o peníze ale posloužit a ze az přijedu příšte opět se budou chovat poctive.jezdím tam už 16 let.

  • 14. 8. 2015 11:59

    thr

    Těžko soudit, ale pokud by šlo o vámi popisovanou situaci "nedostatek kapacit", tak by se to dotyčný prakticky jistě snažil maximálně využít v rámci své žaloby. Skutečnost, že se podobné téma u soudu zřejmě prakticky neobjevilo, nejspíš svědčí o tom, že to moc použitelné nebylo.

    To zaprvé, věc má ale ještě druhou rovinu. A tím je to, že i kdyby ty kapacity opravdu v dané chvíli nebyly, tak pro firmu určitě není moc velkým přínosem prosté poslání zákazníka jinam! Podobné situace se běžně řeší subdodávkou, tedy že si zakázku u "konkurence" objedná přímo daná firma i za cenu toho, že nebude tolik zisková, ale zachová se vazba se zákazníkem. Postupy se samozřejmě budou lišit podle oboru a konkrétní situace, obecně bych ale ve své firmě moc nestál o pracovníka, který prostě bez uvážení přehraje zakázku jinam :-(

  • 15. 8. 2015 16:02

    xf (neregistrovaný)

    K té první rovině: Neobjevilo se v zdůvodnění rozsudku. To ovšem znamená pouze to, že to soud nepovažoval za důležité. Ostatní si už vymýšlíš.

    Na firmu, které bude tahat zákazníka za nos, kroutit, slibovat, dělat mrtvého brouka...se zákazník příště vykašle. Taková firma není solidní partner. Bohužel, u nás se stále ještě firmy nenaučily odmítat zakázky. Takových, co by na rovinu napsali je nám líto, na to nemáme kapacitu, ale budeme rádi když se na nás obrátite příště, tak takových je málo.

    Stejně tak nic neřeší subdodávka. Místo firmy Franta přijede firma Pepa. Metrová písmena na plachtě, včetně telefonu. A co na to zákazník?
    No že nebyl odstíněn od firmy Pepa, to se stane úúúúplně stejně, jako v souzeném případě. Ale zůstane tu pachuť vodění za nos. Ostatně podobně, jako když si objednáš Hotel Paříž, protože se ti tam líbilo, a oni tě šoupnou do hotelu Brusel.

    Ale jo, je to věc názoru. Já zase nemám rád, když mi někdo lže, a jak čtyřleté děcko si myslí, že na to nepřijdu. Tobě se to naopak líbí, a považuješ to za loyalitu firmě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).