Hlavní navigace

Názor k článku Z mobilu voláme draze. Je šance na změnu? od Jarmila - Při českém právním bordelu jsem se radši neptala....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 1. 2012 9:40

    Jarmila (neregistrovaný)

    Při českém právním bordelu jsem se radši neptala. Vycházel jsem ze dvou obdobných případů: brácha měl pevnou linku. Kdosi mu ji naboural a přišel mu účet na 20.000,- za měsíc. První měsíc zjezdil rodinu a s těžkým srdcem zaplatil. Druhý měsíc se vzbouřil a odpojil telefon. Když dostal fakturu i třetí měsíc, službu reklamoval. Telefon byl zapečetěn úředně, přesto volání naběhlo. Takže faktury byly stornovány a jemu doporučeno změnit číslo za nenabourané. Tak ho zrušil úplně, stejně už ho moc nepoužíval. No, a ten druhý případ byl totéž, jenže u 1.generace mobilů. Taky nabourané číslo, taky byla doporučena změna čísla. Jenže tenkrát jsme uhádali s operátorem jen stovku, zbytek spadal do tarifu. Poučena těmito zkušenostmi jsem tarif vypověděla, za to hádání mi to nestálo. Pokud zaplatím na kreditu 200,- Kč za celý rok, a to tu sumu navíc provolám nebo proSMSkuju, tak mi to vyjde prakticky nastejno. Nezapomeňte, že v tomto tahá zákazník za kratší konec provazu, měří jen operátor, já na mobilu nemám kontrolní měřič, kde by byly záznamy, kdy, komu, do které sítě a na jak dlouho byly hovory spojeny. Navíc jsem to brala tak, že nenažraný operátor chtěl moc, nakonec nedostal nic (nebo jen zlomek). A to by měl být přece cíl, ne?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).