Hlavní navigace

Názor k článku Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně od TVK - Já jsem u mB přes 2,5 roku a vybral jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2010 17:34

    TVK (neregistrovaný) ---.ludik.cz

    Já jsem u mB přes 2,5 roku a vybral jsem si tento ústav z čistě pragmatického hlediska. Služby, které tehdy zdarma pokytovali (vs. 1400–1800 Kč ročně v mé tehdejší bance) mi jako naprosto průměrnému klientovi postačovaly a postačují i nadále, po všech posledních změnách a omezeních. Kartou platím běžně, jako soukromá osoba mám jednorázových převodů pár za měsíc a potřebu „fyzické“ pobočky nebo manipulace s hotovostí jsem neměl ani dřív. Samozřejmě, služby, které se dostaly „mimo“ efektivní rámec (spořící účet), mám jinde, takže stejně tak mám účty v několika jiných ústavech. Dnes v době IB je to otázka pár minut změnit „hlavní“ banku a je úplně zbytečné a kontraproduktivní do toho dávat emoce.
    Kdyby byla na finančních severech věnována stejná pozornost poplatku 150–200 Kč za měsíční vedení účtu u hypo, kde má normální člověk 1 pohyb, nebo 300 Kč ročně u SS, kde je pohybů také za rok pár, tak bych to chápal. Ale tohle …

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).