Hlavní navigace

Názor k článku Výhody v České spořitelně skončily. Nabízí dražší důvěru od Klára - Přidám úplně čerstvou zkušenost. Účet u ČS mám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2015 23:27

    Klára (neregistrovaný)

    Přidám úplně čerstvou zkušenost. Účet u ČS mám hromadu let. V době, kdy se začaly poplatky u jiných bank zlevňovat (to bylo ještě v řádu pár korun měsíčně), tak se přiznám, že jsem byla líná, účet převádět a složitě rušit a zakládat nové trvaláky, přehlašovat číslo účtu apod. V té době to bylo dost složité a pro pár kaček to nestálo za to. Ve chvíli, kdy se převod účtu zjednodušil a rozdíl v poplatcích začal být propastný, jsem už měla program výhod a s ním i bezplatný účet. Důvod rušit nebyl, i když nebylo vše vždy růžové, třeba těch zakuklených "výhodných" nabídek, díky kterým bych přišla o účet zdarma. Ovšem já se v bankovnictví pohybuji, tak jsem se nachytat nenechala, pro rady na pobočku si nechodím, takže jsem byla spokojená.

    Minulý měsíc mi přišel dopis že program výhod ČS ruší a nahrazuje něčím (jak jinak) výhodnějším, pokud mám jiný produkt od ČS. Na stránkách ČS se k tomu nic nedá najít a tak jsem vyrazila na pobočku, abych zjistila, co to obnáší.

    Návštěva první - bezhotovostní přepážka je obsazená, po 10 minutách se dozvím, že na dlouhou dobu. Na hotovostní přepážce ukazuji dopis a paní mi poradit nemůže. Mám prý buď počkat nebo přijít jindy, času na řešení je dost podle ní, je to až za měsíc.

    Návštěva druhá - čas už není žádný, budu platit poplatek vysoký za tento měsíc, protože jsem skrz řešení zdravotních potíží čas neměla žádný natož na spořitelnu.
    Bohužel i tato návštěva byla dost rozpačitá. Měla jsem sice štěstí, že na bezhotovostní přepážce bylo volno, ale paní nevěděla stejně nic a musela počkat, až paní na hotovostní přepážce odbaví klienta, aby jí poradila. Trochu Kocourkov řekla bych. Paní pokladní na mě nakráčela se slovy, že se přece nic moc nemění, s čímž jsem si dovolila nesouhlasit, mít poplatek 270Kč a 0Kč poněkud rozdíl je. Pak jsem se dozvěděla, že "u nich" nic jiného nemám a tudíž nemám nárok na slevu (10 let pravidelného spoření na penzijní připojištění je tedy nic). Paní pokladní tedy vymyslela, jestli si nechci spořit 300 měsíčně a pak bych měla účet zdarma místo 69Kč. Ok, to pro mě není problém, jenže pak se zahleděla na účet a řekla mi, že vzhledem k tomu, že mám hodně plateb, tak to bude chtít, abych si zaplatila balíček za platby 29Kč a na ten už žádná sleva nebude. Jiná varianta není. A že mi to hned převedou. Tak jsem je zarazila, že jinde to budu mít zadarmo úplně. Pokladní se opáčila, že to jí to nepříjde moc, že moc levnějších bank není a že u nich mám výhodu dostupných poboček. Ovšem z tohoto článku jsem se dozvěděla, že bych platila ještě poplatky za výběr z bankomatu, tak nevím, k čemu mi ta pobočka je, když se úplné informace stejně nedoberu, o účtu Blue jsem si přečetla taky až tady.
    Paní bezhotovostní se ještě snažila, že by (někomu směrem vzhůru) pohrozili mým odchodem, ale prý vzhledem k tomu, že "u nich" "nic" nemám, je to zbytečné. Jsem z toho dost rozladěná. Účet u ČS mám přes 20let, posledních 10let s průměrným zůstatkem 50tisíc a víc, penzijní spoření 10let a přesto pro spořitelnu nejsem zajímavý klient. Ještě zkusím infolinku a jestli i tam se dozvím, že je jim jedno, jestli odejdu, tak půjdu jinam. Ovšem i s tím, že až si budu vyřizovat hypotéku, tak se spořitelně nejspíš vyhnu. To by musel být hodně velký rozdíl v ceně, abych překousla uraženou ješitnost, že jsem pro ně NIC.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).