Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Ve velkých bankách nemusíte platit vysoké poplatky. Ani v České spořitelně od andy - na rozdíl od všech ostatních bych tento článek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2014 9:48

    andy (neregistrovaný)

    na rozdíl od všech ostatních bych tento článek pochválil. Konečně na jednom místě uvedeny parametry takzv. balíčků, které umožňují lidem co banku skutečně používají a mají pravidelný příjem, platit méně, případně vůbec nic. Tyto balíčky jsou důležitý argument pro tazvané velké banky, to je pravda, a v tomto smyslu je možné článek považovat za PR, ale určitě ne za PR pro spořku, jak jeden z přispívatelů napsal. A v momentě kdy vám napřiklad ukradnou kartu, nebo ji ztratíte, zjistíte skutečný rozdíl mezi bankami, který vůbec nezávisí na její velikosti, ale na její vnitřní politice, na vsřícnosti vůči klientům atd...

  • 18. 8. 2014 10:09

    L. (neregistrovaný)

    Je ale otázka, nakolik jsou ty parametry správné - protože v tabulce "Porovnání standardních cen základních transakčních poplatků" data rozhodně v pořádku nejsou - viz v jiných příspěvcích uvedené rozpory.

  • 18. 8. 2014 10:11

    miki (neregistrovaný)

    Jako že malá banka nemá hotline na blokaci karet nebo Vám kartu nezablokuje? No to asi nee. Zaplatí Vám např. ČS škodu, která nastane, pokud Vám někdo ukradne bezkontaktní kartu a několikrát s ní nakoupí (malé částky), než ji stihnete zablokovat? Bohužel velké banky trošku zaspaly dobu. V mnoha ohledech jsou podmínky nových bank výhodnější pro klienta a o online práci s limity (i bezkontaktních transakcí) ani nemluvím. Zrovna u Spořky si dodnes ani tu kartu nemůžete přes Servis24 zablokovat (nemůžu ji najít, nechci ji už používat,...). Ono je to trošku pochopitelné že ten, kdo chce prorazit na trh musí něco nového přinést. Na druhou stranu ty velké banky mají více kapitálu a možností, jen je nevyužívají pro rozvoj banky a spokojenost klientů, ale pro maximalizaci dividend odváděných ztrátovým mateřským ústavům. V jejich neprospěch hraje i to, že po krachu bank v minulosti se ledacos změnilo. Je tu Fond pojištění vkladů, odpovědnosti u karetních transakcí je upravena už evropským právem atd atd. Velká banka Vám nic zadarmo nad rámec těchto povinností nedá. Zkuste třeba Černé ovce na veřejnoprávní televizi.

  • 20. 8. 2014 17:18

    Anežka (neregistrovaný)

    Milé miki, pořád tady kritizujete, ale samo nemáte info. Karty u Spořky lze blokovat vServisu 24 a to jak dočasně tak trvale, navíc to jde velmi rychle i přes mobilní aplikaci, sama to mám používám.
    Mám účet u Spořky a neplatím nic. Měla jsem účet u mBank, dáel Unicredit aPoštovní Spořitelny. Největší problém je, když potřebujete vybrat bnajednou v hotovosti 300 000. S novými bankami,ale i stávajícímui je to problém. Ve spořce jsem tento problém nikdy neměla.
    Platím 0, ale přiznávám, že mám nadprůměrné příjmy a jsem tudíž ušetřena a servis, který mně Spořka poskytuje mi žádná jiná banka nenabídne.... Vím, že vás většinu ČS irituje,ale má řadu klientů, kteří jsou s ní spokojeni. A nevěřili byste možná, že celá řada z nich jsou lidé s příjmy 100 000 a vice/měsíc, protože právě tihle lidé chtějí kvalitní služby a ČS se jim opravdu věnuje. A je mi jasné, že většina diskutujících jsou retail banking a z ních právě profitují malé a nové banky....

  • 20. 8. 2014 18:08

    miki (neregistrovaný)

    Ale no tak Anežko, prosím, poraďte mi, kde v Servis 24 zablokuju kartu. Přihlásím se, kliknu na Účty, pak Karty a? Kam dál? Vidím tlačítka Změna limitů, Změna nastavení a Sjednat pojištění. V detailu karty pak vidím tlačítka Heslo ke kartě, Zaslání PIN a Aktivovat dočasný limit. Tak kde je ta blokace? Možná špatně vidím, nebo nedokážu najít jinde schovanou funkci, rád si nechám poradit. Učet ještě 3 dny mám a tak mám i info. A jinak nic proti Vám. Samozřejmě budou existovat lidé, kterým ČS vyhovuje. Jenomže je trošku na hlavu, když Tito lidé budou na diskusích psát a obhajovat (např. Pavel), jak je ta Spořka super, že ON nic neplatí. A v tom je ten zásadní problém. To není závist lidí ale to, že tyto lidi urážíte, což si možná neuvědomujete. Oni nadávají na poplatky u ČS, zatímco Vy využíváte Erste Premier, což jsou úplně jiné služby a úplně jiný přístup. Nadávám na jablka, ale Vy mi tvrdíte, jak jsou hrušky fajn. Kdo vyžaduje specifické služby, ten si jistě malou nízkonákladovku nevybere. Já bych tedy s 300 tisíci v hotovosti nechodil, navíc když je v té Spořce musí normální člověk hlásit tuším 1-2 dny dopředu, aby si na něj mohl zloděj počkat. Ale uznávám, že podnikatel je třeba potřebuje. Jinak jsme měli u ČS i účet SVJ. Miliony na účtu, příjmy v řádu stovek tisíc měsíčně a stejně nás nechali odejít k FIO. Nebyli ochotni k individuálnímu přístupu a my už jsme nebyli ochotni jim platit 2000,- měsíčně jen na poplatcích za příchozí a odchozí platby. Asi není Erste Premier pro SVJ.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).